Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.826
    1.299
    113
    Hoe rijm je het dan uberhaupt met elkaar? Aan de ene kant gun je ze alle geluk, maar aan de andere kant vind je dat de huwelijkse verbintenis tussen 2 vrouwen er niet mag zijn.

    Stel dat er een wet zou komen die zou zorgen dat het huwelijk idd alleen voor mannen en vrouwen is, zou je die dan steunen?
     
    Maslov en columbella vinden dit leuk.
  2. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.456
    10.659
    113
    Dan zou ik hier gewoon niet meer lezen.
     
    Leni88, Marsepein, puzzelstukje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Dat kan ik zelf nog wel bepalen .
     
    tuc vindt dit leuk.
  4. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Ja inderdaad. Ik neem het ook serieus en blijf thuis. Maar ik word moe van die sensatie nieuwsberichten met 4 doden, zoveel besmettingen. Dat zegt niks want ze testen niet veel. Mijn zoon heeft alle klachten, maar ze testen niet. En hij is heus niet de enige, er zullen vast mensen inmiddels genezen zijn die niet eens weten of ze corona hebben/hadden.
    En dan word er gezeurd over hamsteren, maar de media zaait paniek. Ik heb ook wat extra eten gekocht. Geen 5 pakken wc papier, maar wel genoeg om 1-2 weken te eten. Want dan hoef ik niet naar buiten met mijn zieke kind.
     
    Gewooniemand, Ysabella, Anouk2005 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.456
    10.659
    113
    Natuurlijk. Maar als je het waardeloos vind en sommige meningen liever niet weet dan lijkt me dat een goede oplossing. Niet meteen zo gebeten reageren hoor. Het is maar een tip.
     
    Leni88, Marsepein, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.329
    2.040
    113
    Mijn impopulaire mening:
    Zwarte Piet mag van mij gauw uit beeld verdwijnen. Ga met je tijd mee mensen. Ik ben helemaal pro- roetvegenpiet.
     
    Zara75, floppie888, jojo85 en 19 anderen vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ook ik ben er moe van. En ik val niet in de groep nuchtere hollander maar in de groep pietje paniek. Maar het gaat nergens anders meer over. Iedereen die ik spreek praat erover. Zet de tv aan zie je er wat over. Gaat de radio aan hoor je erover. Het lijkt wel of het leven nu alleen nog uit corona bestaat en dat komt me wel mijn neus uit. Ik wil ook wel over iets anders praten nog.
     
    Maslov, Sylva, Marsepein en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.519
    1.942
    113
    Hier ben ik het wel mee eens.
    Het is prima om een mening te hebben, maar dat hoef je niet altijd te roepen.
    Je kan ook soms gewoon "iets denken ergens over" en verder je mond houden.
    En ja, ook voor de lieve vrede.
    Het zou niet best zijn als ik alles ging roepen wat ik ergens van vind.
     
    Gewooniemand, Ysabella, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.246
    19.008
    113
    Dit dus precies, een heel goed voorbeeld van wat ik bedoel. Vind het echt krom dat je kennelijk een homofoob bent als je zelf bepaalde opvattingen hebt over het huwelijk. Er zijn mensen die absoluut tegen scheiden zijn, die haten toch ook geen mensen die wél gescheiden zijn?

    Ik ben totaal niet bang voor homoseksuelen, zal ze ook altijd met respect bbehandelen. Maar dat staat los van mijn opvattingen over het huwelijk.
     
    Noxe, Nellie4, Marsepein en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.826
    1.299
    113
    Misschien moet je het een keer van de andere kant bekijken? Ik denk dat jij het ook niet enorm geweldig zou vinden als iemand zegt: ja, ik heb niets tegen jou hoor, maar ik vind gewoon dat een huwelijk niet voor een man en een vrouw is.
     
    Maslov en Zoe123 vinden dit leuk.
  11. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.246
    19.008
    113
    Daar zou ik zelf geen probleem mee hebben, als die persoon dat gewoon vindt.
    Ik ken bv ook mensen in een polygaam huwelijk en die hebben er totaal geen problemen mee dat anderen het als iets verwerpelijks beschouwen.
     
    Dress, Gewooniemand, Whoopy en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Dat iemand een keuze maakt waar ik niet achter sta wil toch niet zeggen dat ik ze geen geluk gun?!
    Dat kan prima samen hoor.

    Stel nou dat er zo'n wet zou komen, dan zou ik me er buiten houden.

    Ik(!) vind dat een huwelijk en verbintenis is tussen man en vrouw.
    Wat de rest doet moeten ze lekker zelf weten. Dat bemoei ik me niet mee.
     
    Manolito, Me26, Marsepein en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn impopulaire mening is dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan hoe sommigen tegen forse mensen aan kijken. Mensen die moeite met dikke mensen hebben mag ik niet. Ik had maat 52, nu maat 38 en ik word compleet anders behandeld, wereld van verschil! Het slaat helemaal nergens op, alsof ik ineens zichtbaar ben geworden. Kortzichtig vind ik dat.
     
    Junirose, Sophie221, sillies en 16 anderen vinden dit leuk.
  14. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het was natuurlijk ook maar iets wat die erin gooide maar ik begrijp zijn boodschap wel.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij zijn vanmiddag gewoon even de stad in geweest.
    Hebben een ijsje gegeten en koffie gedronken bij de ijssalon en we mochten met contant geld onze portie kibbeling op de Markt afrekenen.
    Gelukkig waren we niet de enigen maar je merkt wel dat het rustiger is omdat er amper toeristen zijn ( waren in Delft).
    We zijn geen van allen verkouden en bij thuiskomst braaf onze handen gewassen.
     
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik herken het een beetje van mijn schoonzusje die van maat 44 naar maat 34 ging. Toen ze nog stevig was was ze echt minder sociaal. Denk uit schaamte of angst. Nu ze slank is is ze opener naar mensen toe en veel socialer. Ze durft gezien te worden denk ik. Dus dat mes snijd in sommige situaties denk ik aan twee kanten.
     
    Vero0504 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik had die al eerder van mensen gehoord. Maar volgens mij maakt dat 0,0 verschil. Ja dat die groep 2 weken langer beschermt is. Maar na die 2 weken is het virus niet verdwenen want alle mensen die het kunnen hebben die verspreiden het dan nog steeds. Wij hebben trouwens mijn oma en vader nu wel verboden naar buiten te gaan voorlopig.
     
    puzzelstukje en Anouk2005 vinden dit leuk.
  18. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja wij hebben mijn schoonouders ook wel tips gegeven waar op te letten maar ze gaan niet thuis zitten. Ze hebben gelukkig wel een hondje waarmee ze kunnen wandelen en ieder geval een frisse neus kunnen halen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik kijk niet anders tegen forse mensen aan. Maar merk dat ik soms wel kritischer ben.

    Bijvoorbeeld mijn collega, die is echt flink, maatje 58 haalt ze met gemak.

    En als ik dan zie wat je allemaal naar binnen werkt tijdens het werk vind ik dat wel lastig.
    Zeker als ze dan bepaald werk niet wil doen ivm last van de rug/knieën/moeheid.

    Maakt haar als persoon overigens niet anders. Het is nog steeds een lieve meid.
     
  20. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.826
    1.299
    113
    Ik ben het helemaal met je eens! Men reageert soms zo kortzichtig op dikke mensen. Je ligt echt niet met diabetes en een hoge bloeddruk aan de beademing als je dik bent. Ook dan kun je van alles.
    Heel nieuwsgierig hoor, maar waar merk je dat in? Ik heb die maat en soms vraag ik me wel eens af of mensen anders zouden reageren als ik dunner ben. Ik merk eigenlijk in omgang niet dat ik anders bejegend wordt dan anderen. maar ik ben ook niet het type dat zichzelf verbergt.
     
    jojo85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina