Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Ik ben van 36 naar 44 gegaan en merk geen verschil in hoe mensen mij benaderen heb ik het idee hoor.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik zit in zo’n app groep van de kleuterklas van Ies en daar word je er ook mee doodgegooid. Zo vermoeiend. Ze maken elkaar helemaal gek.
     
    Zoe123, Gewooniemand en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Boomblaadje :roflmao:
     
  4. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Jaa maar mijn zoon is ziek. Dan ga ik niet naar buiten. En heb wel de instelling beter voorkomen dan genezen. Als de overheid niks doet dan moeten we dat zelf maar doen. Hopelijk is dit dan snel voorbij en kunnen we met z’n allen gewoon weer normaal leven.
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Er zit een heel grijs gebied tussen Corona moe zijn en er totaal in doorslaan. Het is niet óf het ene, óf het andere. Er zijn niet maar 2 kanten; eens of oneens. Ik neem het serieus en neem maatregelen maar sla er niet in door. Met andere woorden; ik zit in het grijze gebied. Dat ik er moe van word betekent namelijk niet dat ik het bagatelliseer en de ernst er niet van inzie of bestempeld hoef te worden dat ik m’n kop in het zand steek en het beu ben.
     
    Maslov, Zoe123, Jackie87 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik denk dat in van 36 naar 44 ipv van 44 naar 36 misschien nog verschil zit. Tenminste in het geval van mijn schoonzusje (en een paar vrouwen die ik ken die een gastric bypass hebben gehad) die waren allen altijd al dikker dan de rest en daar onzeker door. Ik denk dat dit hun karakter heeft bepaald. Alle 4 werden ze uitbundiger, opener en socialer toen ze slank werden. Ik vermoed dat ze toen zelfverzekerder werden en meer durfden dan voorheen. 2 van de 4 veranderden van altijd thuis met weinig contacten naar complete feestbeesten met een super groot sociaal netwerk.
    Ik denk dat als je altijd slank bent geweest en al open bent dat dat niet snel de andere kant op veranderd. Snap je wat ik bedoel? Kan het niet goed verwoorden heb ik het idee.
     
    Vero0504, Sylva, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Ik heb nog wel een paar impopulaire meningen die ik absoluut nooiiit in gezelschap zou vertellen (behalve aan mijn vriend dan):

    - ik vind het stiekem stom dat moeders al tijdens de zwangerschap besluiten om geen borstvoeding te geven, maar wel in het kader van “je wil toch het beste voor je kind” een mega dure kinderkamer/wandelwagen etc aanschaffen. Besteed dat geld dan aan fulltime begeleiding van een lactatiekundige, da’s tenminste echt een goede start
    - ik vind stiekem dat je alleen mag stemmen als je je helemaal verdiept hebt in de partijprogramma’s en het historische stemgedrag van kamerleden. Volksvertegenwoordiging is veel te serieus voor onderbuikgevoel en ‘maar ik vind het zo’n leuke man’
    - De boeren moeten niet zo zeuren over die stikstof- en milieumaatregelen. De aarde gaat eraan. Is wel wat belangrijker dan of jij je wel of niet ‘gewaardeerd’ voelt.

    Hoei, volgens mij is dit het topje van de ijsberg. Wat het al niet met je doet dat je anoniem je ding kan doen :oops:
     
    floppie888, Maslov, Moppie35 en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben het bewijs dat je tegelijk corona moe en corona doorslaan kunt zijn :oops:
     
  9. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nee was ik ook niet, al zie ik sommigen inderdaad wat iemand over haar schoonzusje schreef.
    Ik heb gewoon meer aanspraak, op straat, op feestjes. In winkels van verkopers. Heb ook een aantal keer gehad dat mensen tegen elkaar op mijn gehoorafstand over obesitas of echt over mij gingen praten, dan voel je je ook onzichtbaar.
    Volgens mijn directe omgeving ben ik niet veel veranderd verder, kleed me ook nog hetzelfde (spijkerbroek en trui) en voel me wel fysiek beter maar niet beter over mezelf sinds ik slank ben. Ik heb me als dik persoon gewoon nooit minderwaardig gevoeld.
    Toen ik slanker werd heb ik echt moeten wennen aan het anders benaderd worden in sommige situaties.

    De plek waar ik als 'dikkerd' het meest gezien werd was gek genoeg de sportschool,op een positieve manier. Daar werd ik gewoon behandeld als iedereen en werd ik nooit raar aangekeken of juist overdreven gecomplimenteerd. Dat was heel prettig.
     
    Zoe123 en citroenrasp vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    In mijn ogen inderdaad super impopulair!
     
    sillies, IT234, bababoe en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    :o::o::o: hoe dan??? hahaha
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Indire

    Indire Actief lid

    28 apr 2018
    295
    468
    63
    Dat opgepompte. Ieks.
     
    puzzelstukje, Paardenbloem en trillian vinden dit leuk.
  13. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Ben me ervan bewust dat dit geen salonfähige meningen zijn gelukkig :roflmao:
     
    Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Ik snap wat je bedoelt hoor.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Met een ziek kind zou ik ook thuis blijven, ziek is ziek.
     
  16. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Voor mij persoonlijk nog niet eens het opgepompte wat mij aan trekt maar de hele "aura" zeg maar.
    Bijvoorbeeld Vin Diesel vind ik niet knap maar het totale plaatje met lage stem maakt dat ik hem wel aantrekkelijk vind.

    Wie vind jij aantrekkelijk?
     
  17. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo sta ik er ook in. Sommigen slaan echt totaal door. Ik las op internet een reactie van iemand dat ze het asociaal vindt dat mensen nog naar de bios gaan of naar een restaurant maar ondertussen kopen ze zelf de hele supermarkt leeg. Als we het dan over asociaal gedrag moeten hebben maar dat willen ze dan niet zien want ze moeten hamsteren hamsteren en dat een normaal mens geen pak melk meer kan kopen is dan vooral niet hun probleem. Stelletje gekken,
     
    Marsepein, Zoe123, Strandbal en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Oké, dit gaat waarschijnlijk een hele onpopulaire mening zijn.

    Maar ik heb het idee dat jij in alles wel doorslaat als ik je reacties over de jaren neem :oops::oops:

    En ga nu mijn account maar vast opzeggen :|
     
    Madeliefke, Elsss, Lafelife en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Dat vind ik ook super idioot!
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  20. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nou dat inderdaad, als je niet thuis zit in je bunker met vreten voor de komende 300 jaar en elk half uur een paniekbericht het internet op slingert, dan steek je natuurlijk meteen je kop in het zand en ben je asociaal, laks etc. etc.
     
    LindaS80, Zoe123, suus1983 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina