Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou hier werkt dat wel zo, in het geval van onze kinderen is 2 kinderen makkelijker dan 1. Ze kunnen het zo goed met elkaar vinden. Tuurlijk ook wel eens een ruzietje, maar over het algemeen gaat het heel goed samen en heb je daardoor geen kind aan ze :)

Nellie4 vindt dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.502
    21.917
    113
    Misschien ligt het aan mij maar een benedenwoning is toch geen 'ruim huis met tuin'?
    Dat met die schutting herken ik trouwens wel :roflmao: Is bij ons 2x gesloopt door de buren, daarna hadden we absoluut geen zin meer om geld uit te geven aan iets dat toch gesloopt gaat worden, doei... Dus hebben gewoon gewacht tot we gingen verhuizen. We woonden overigens in een gewoon rijtjeshuis.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    #823 Iertje81, 28 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2020
    Dat teksten soms zo verschrikkelijk letterlijk genomen worden en niet buiten de lijntjes gelezen kan worden is ook een ergernis van mij en daarmee vast ook een onpopulaire mening ;)
    En voordat sommige mensen zich hierbij aangesproken voelen; ik doel hierbij een beetje op mijn man. Die had hier ook een handje van aan het begin van onze relatie en vond ik rete irritant.
    Verder; je beschrijft het voor de rest heel goed wat je geschreven hebt.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even hierop inhakend, mijn dochter had echt grote problemen, maar de juf had echt helemaal niets gemerkt. En wij zelfs in eerste instantie ook niet. Dat kwam maanden later pas naar buiten en toen was het ook echt goed mis en nu een half jaar later gaat het eindelijk wat beter. (Dat ze nu al 3 weken thuiszit heeft daar mede aan bijgedragen).

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.670
    27.311
    113
    Vrouw
    [
    Met ruime huis bedoelde ik de gewone rijtjes sociale huurwoningen. Waar ook een deel echt een horror tuin hebben gecreëerd. Al zijn de benedenwoningen met meer dan 100m2 en tuin van zo'n 50 m2 ook niet klein.

Gewooniemand, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.502
    21.917
    113
    Mijn neefje vraagt ook veel aandacht hoor. Dus begrijp het wel, helemaal omdat ze er alleen voor staat. Maar net alsof kinderen nooit ruzie hebben met elkaar. De mijne iig wel; het is nooit slaande ruzie oid en ze kunnen het ook wel goed met elkaar vinden maar vooral bij de jongste (ass) moet je vaak maar raden wat er precies aan de hand is. En dan is ze aangeraakt ergens waar ze het niet verwachtte ofzo... Draaama :rolleyes: (voordat mensen nu gaan reageren :D heb zelf ook ass dus begrijp het echt wel maar na 10 incidenten per dag wordt het wel eens irritant...)

AvdHoeven vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Hebt gaat mij er niet om dat ik dingen niet serieus neem als dingen werkelijk zo zijn maar meer dat er met bepaalde zaken de draak gestoken wordt die voor anderen wel serieus zijn.
    En ik weet niet of ik het wel of niet eens ben met je; daar ging het mij bij strekking niet om. Ik wil daar geen wedstrijd van maken; wel of geen diagnose, het wel of niet hebben enz.
    Ik schrijf hier mijn onpopulaire mening neer. Een mening die ik, dat schrijf ik eerder al, heel moeilijk vind om te onderbouwen. Door er zo diep op in te gaan zoals jij nu doet, ga ik me uiteindelijk klem lullen omdát ik het lastig vind te omschrijven hoe ik het bedoel en ik denk dat dat niet de bedoeling is van je onpopulaire mening hier neerzetten. En met klem lullen bedoel ik dus dat ik een mening heb die lang niet iedereen heeft en waarvan het denk ik niet de bedoeling is om die helemaal uit te gaan schrijven of uit te diepen want dan is een luchtig iets als een simpele mening opeens iets zwaars geworden.
    Ergo; straks word ik simpelweg weggezet als iemand die neerkijkt op bepaalde diagnoses oid en daar pas ik voor ;)

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.502
    21.917
    113
    Ik woonde ooit in een benedenwoning van 45 m2 met een minstens zo grote tuin. Over krom gesproken hè :confused: dus dacht meer aan dat soort huizen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Hier was het niet hoogsensitief en uiteindelijk is het een officiële diagnose uit de DSM geworden, maar ik had al jaren eerder door dat er iets was voordat iemand anders dat merkte: " nee joh iz gewoon een vrolijk kind"o_O

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja dat zie je super vaak! En als je niet van tuin houd, haal gratis tegels en betegel de hele mik.

11. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Mmm op zich mee eens maar aan de andere kant: hier zijn geen appartementen voor gezinnen. Veel hebben maar 1 of 2 slaapkamers. En die 2e is dan iniminie klein. Dus stel ik wil geen tuin, hoe ga ik dat doen met 4 kinderen? (Ik hou van tuinieren dus voor mij zelf geldt het niet)

12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Net ging er me toch een vrouw te keer tegen mij in de supermarkt. Ik moest 1,5m afstand houden...ik zeg nog....ik zit vast met mijn jasje achter een prijskaartje mevr. Ze hielp niet niks en vervolgens hing ze compleet over de cassier heen om iets te zien wat hij aansloeg en wilde ze daarna met cash die 2 boodschapjes afrekenen.... ZUCHT

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan als je geen tuin wil het toch netjes houden en het niet gebruiken als vuilstortplaats? Want dat zie je dus vaak gebeuren.

Gewooniemand vindt dit leuk.
  14. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: omg.. sommige mensen!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.173
    1.849
    113
    #835 din0, 28 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2020
    Helemaal mee eens ik haat mijn balkon ik wil een tuin.
    En dan loop je dus rond en zie je dit.
    Het is om te janken.

Staan dan ook 7half jaar ingeschreven.
    Vriend houd van tuinieren hadden ook volkstuin gehad maar hij was telkens kapot en moest dan nog naar huis.
    T is wat t is...

GroeneBomen vindt dit leuk.
  16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat hoop ik ook. Ik had het er over met mijn man. Nu worden de mensen die in de zorg werken enkel op een voetstuk gezet terwijl ze hiervoor altijd maar uitgekotst werden. Als hulpverlener wordt je in elkaar geschopt of je wordt uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is en nu ineens is iedereen om want je zou die hulpverlener straks zomaar eens heel hard nodig kunnen hebben en dit geldt voor de politie, de vuilnismannen, etc,laat het mensen maar eens de ogen gaan openen ipv altijd alleen maar van alles te willen en te eisen omdat je er zogenaamd recht op hebt.
    Het wordt tijd dat mensen weer eens normaal gaan doen en ik denk dat dit voor velen een hele harde les zal zijn.

Iertje81, Gewooniemand, snoes79 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    hoe vind je zulke stichtingen? Ik zou het graag sponseren!

18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.502
    21.917
    113
    Denk dat het vaak mond op mond reclame is, of het gaat via een kerk/moskee... Wij hadden bv ooit buren die zoiets hadden opgezet in Roemenië en via de moskee iemand met projecten in Bosnië.

Spoetnik vindt dit leuk.
  19. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Ha das waar ja.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Net wat @citroenrasp zegt.
    Mond op mond. En via kerk etc.
    Pas hadden ze een advertentie donatie gekregen. Zodat ze konden adverteren.
    Verder via kerk en winkels.
    Zo doen ze bijv. 1x per jaar oliebollen bakken bij een supermarkt. En dan van het geld doen ze weer boodschappen bij de supermarkt halen voor Roemenië.

Denk dat je op google ook al ver komt.
    Zet hier bewust niet de stichting neer van mijn ouders. Wil geen reclame maken. ;)

Lomo en citroenrasp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina