Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik krijg nu echt kots neigingen van die #blijfthuis reclames op tv en dat er dan ook de BN'ers een heel reclame er voor maken...
    Pfff.. Ik hoef niet thuis te blijven dus donder op met je #blijfthuis :|
     
    Axia, tuc, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Welk balkje hoort bij ASS de bovenste? Hier is mijn grove motoriek dramatisch. Als kind al. Fijne motoriek trouwens weer erg goed.
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik snap je keuze helemaal. Ik deel die mening ook volkomen. Alleen onverantwoord vind ik misschien iets te hard klinken. Ik denk dat de keuzes die je dan moet maken zoals dat dagje efteling of die verjaardag wel vieren je als moeder in 2e scheuren en dat je daar niet gelukkiger van zult worden. Want hoe veel je ook van beide kinderen houd je moet dan telkens 1 van de 2 kiezen (omstebeurt) maar daarmee kies je dan ook indirect tegen het andere kind. En het gezonde kind zal zielsveel van het beperkte kind houden maar heeft daar uiteindelijk niet zelf voor gekozen. Die zal toch een minder onbezonnen jeugd krijgen dan dat je je kind zou gunnen. En als laatste, als jullie als ouders er later zelf niet meer zijn, zal zo een broertje/zusje de verantwoordelijkheid krijgen en dan de keuzes moeten maken. Dat lijkt me ook erg zwaar en dat wens je voor je eigen kind niet kan ik me zo voorstellen.
     
    snoes79 en Maslov vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zijn die acties dan niet voor de hele zorg? Daarnaast ben ik het met je eens dat die acties een beetje veel worden nu. Ze hebben het zwaar en iedereen is dankbaar voor wat ze doen maar die boodschap is nu wel duidelijk. Genoeg anderen die het ook zwaar hebben die verdienen ook wel een hartje of bloem of applaus nu in deze tijden.
     
    citroenrasp, Gewooniemand, Zulema en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Nee zou denk ik ook.

    En ik snap wel dat dat heel akelig is als je een wens hebt voor een kindje. Maar ik kan het gewoon niet snappen als je er al 2 hebt en dan nog een wil. Vind t gewoon sneu..
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Nou ik bedoel meer kinderen met zwaar down syndroom. Of zo autistisch met een 3 jaar oud niveau.

    Dus wel een heftige variant.
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik bedoel inderdaad wel iets aangeboren. Niet iets wat door een ongeluk of trauma later is ontstaan.
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Zo zou ik het zelf ook zien. Exact.

    Ik vind het ook oprecht heel naar voor je. Die wens kan natuurlijk heel diep zijn.

    Wel vind ik het ontzettend knap dat je dan je eigen wens opzij zet voor de bestwil van je zoon en je gezin. Knuffel voor jou!
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.050
    4.243
    113
    Maar sommige aangeboren afwijkingen openbaren zich pas op latere leeftijd waardoor nr 2, 3 etc er al zijn. Ik snap het standpunt hoor, maar van een afstand kun je dit niet altijd be(ver) oordelen.
     
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ligt waarschijnlijk aan mij eigen gevoel dat ik me snel "aangesproken" voel bij dit soort meningen.
    En niet eens of hij niet populair is.
    Gekleurd door eigen ervaring om me heen.
     
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Het voorbeeld wat ik noem (en wat ik dus nier begrijp) is wel bij mensen die we kennen.

    Als ik het hele verhaal niet ken zal ik daar geen ordeel over vellen.
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dat kan natuurlijk. Maar het kan ook zijn dat we gewoon van mening verschillen.

    Dat ik iets vind of niet zou doen wil niet zeggen dat jij dat ook moet vinden of doen :)

    Knuffel voor jou!
     
    NiVa0230 en paula1984 vinden dit leuk.
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Lief! Hier in de omgeving een gezin met 4 zoals jij beschrijft. En dan moet ik toegeven dat ik je mening snap :oops:
     
  14. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Dat ze vandaag nog het verzetten van de klok mogen afschaffen.!! Grrr, wat heb ik daar een hékel aan.. :mad:
     
    Sjalleke, citroenrasp, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Denk niet dat die mening niet populair is. Liever vandaag nog. Wat een gedoe altijd. En dan is het in oktober nog niet zo erg vind ik, maar in maart, pffd
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  16. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Nee misschien niet, hoewel ik ook nog vaak mensen hoor zeggen dat dat ene uurtje toch niks uitmaakt..
    Vooral in maart is het vreselijk ja.!
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  17. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Wij ook. Al is het bij onze buren meer de achtertuin. Vorig jaar zelfs weken een brood zak gelegen met schimmel brood erin. Naast de glijbaan en met die hitte. Gewoon vies. Nou zo ziet hun hele achtertuin en huis eruit :|
     
  18. Jaan

    Jaan Niet meer actief

    DAAR ben ik het echt helemaal mee eens.
     
  19. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nee echt helemaal oneens!:|
    Ik vind het heerlijk, langer licht s avonds:D
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij hebben dit keer totaal geen last gehad van dat uurtje minder.
    Alsof de tijd niet verzet is.
    Heerlijk :D
     
    Zulema vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina