Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #81 GossipGirlxoxo, 14 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2020
    Nee hoor heb je compleet gelijk in en ben me daarzelf van bewust. Als iemand het niet met je eens is hebben ze het fout. Ik ben erg in standje 0 of 10 en ertussen bestaat met bijna niets. Met alles wat ik doe is het alles of niets.

    Edit. En dit is ook vaak mijn sterke en zwakke punt tegelijk.
     
    sannever, juf1987, Lafelife en 16 anderen vinden dit leuk.
  2. Indire

    Indire Actief lid

    28 apr 2018
    295
    468
    63
    Maarten Heijmans :D e
     
    Lumihiutale vindt dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Als het echt een andere behandeling is is dat wel heel triest.

    Wat ik nu al wel met een aantal moeders van school heb meegemaakt is dat ze gewoon hele vervelende mensen zijn nu ze afgevallen zijn:|
    Ze praten alleen maar over gezond eten en kraken anderen daarbij enorm af. Als ik bv benoem dat ik croissants gehaald heb voor de lunch komt er een bak ellende uit:eek:. En ze zijn ook gewoon onprettig in de omgang, echt onaardig en gefrustreerd.
    Bij eentje kan dat toeval zijn, maar bij nummer 3 niet meer.
    Wat zou dat nou zijn?
     
    Leni88, Gewooniemand, Marsepein en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Herkenbaar van de drie gastric bypass vriendinnen (nu kenissen).
     
    Vero0504, Seffie en tuc vinden dit leuk.
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Dat is typisch toch he?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Nehneh

    Nehneh Niet meer actief

    - Mensen zeiken te veel.
    - Mensen houden zich teveel met anderen bezig.
     
    Nummer4, Axia en mum2be2 vinden dit leuk.
  7. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Mijn onpopulaire mening gaat over respect voor ouderen.
    Ik wilde me er nog bijna voor verontschuldigen. Maar, ik heb respect voor ouderen, als zij dat ook voor mij hebben.
    Opstaan in de bus, helpen met een deur of een boodschapje tillen prima.

    Maar gewoon iets doen omdat de oudere dat verwacht .. no way!
     
    trillian en Syane vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mening die hier vast heel populair is op zp maar niet bij mijn partner...
    Je bent super irritant als je midden in een film besluit de tuin in te gaan voor een sigaret en ik 5 minuten naar een pauze scherm moet staren! En elke keer trap ik er weer in een film samen te kijken terwijl ik dit echt zwaar irritant vind.
     
  9. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Het onpopulaire meningen topic heb ik wel ‘gemist’ is dat ook een onpopulaire mening?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Ik ben voor een zero-tolerantiebeleid wat betreft alcohol in het verkeer.
     
    cosdy, NdNk, jojo85 en 17 anderen vinden dit leuk.
  11. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.122
    4.336
    113
    Home
    Mijn impopulaire mening dat ik er moe van word dat mensen zich zo snel gekwetst voelen en we daarom steeds meer achterlijke regeltjes krijgen of aanpassingen
     
    cosdy, Vero0504, LindaS80 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nou ik zal je vertellen. Wij hadden laatst een man 4 dagen opgenomen liggen vanwege een opvlamming van zijn copd. Wat doet die man. Gaat even lekker om het uur een sigaret roken buiten. Dus wij probeerden de longarts met man en macht te overtuigen dat hij die man eens even lekker naar huis ging sturen. Mocht niet.
    Die man hield een bed bezet om behandeld te worden voor de longscahde die hij heeft van zijn actieve verslaving. Vond ik zo belachelijk.
    En dat houdt dan een kostbaar bed bezet:rolleyes:
     
    LindaS80, Whoopy, Lief of Stoer en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik vind het verschrikkelijk hoe overtrokken sommige Nederlanders worden. Gender neutrale kleding, zwarte piet discussie, etenswaren die andere namen krijgen vanwege discriminatie.
    Bah ik mis soms echt de nuchterheid.

    Berekent niet dat ik tegen gender neutrale kleding ben! Ik vind alleen niet dat alles bij ‘naam’ zo aangepast hoeft te worden
     
    Citroencakeje, IkbenTess, NdNk en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik reageerde net en zie dat jij dit ook al had gezegd. Ik deel je impopulaire mening dus.
    Mijn Afrikaanse broertje draagt uit principe een zwarte pieten muts met Sinterklaas:roflmao:
     
    IkbenTess, Leni88 en Anna009 vinden dit leuk.
  15. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind dat mensen die niet voor een kind zouden kunnen zorgen of al bewezen hebben er niet voor te kunnen zorgen verplicht gesteriliseerd moeten worden of gedwongen anti-conceptie moeten krijgen.
    Hiermee bedoel ik zeer zwak begaafde mensen, mensen die Down hebben of een andere verstandelijke beperking.
    Ook mensen die heel duidelijk een rommeltje van hun leven maken (en van het leven van hun kinderen) alsjeblieft niet meer kinderen laten krijgen.

    En nu mag je schieten.
     
    Junirose, Citroencakeje, Zebraman en 27 anderen vinden dit leuk.
  16. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Mijn niet populaire mening is dat ik het niet knap vind als iemand afvalt door een maag verkleining.:| Natuurlijk is de operatie zwaar en moet je er veel voor laten en ik maak dat van heel dichtbij mee. Alleen, zeker bij de 10 mensen die ik ken met een maagverkleining, vreten ze zichzelf vol, vertikken ze te sporten en nu vindt iedereen het zoooooo knap dat ze vel over been zijn. "Zo goed gedaan zeg, echt knap van je" uhm, wat precies? Vaak veranderen deze mensen ook in gedrag. (Maar, deze meningis gebaseerd op wat ik zie in mijn omgeving en ik wil absoluut niemand kwetsen. Ben zelf ook ooit 25 kilo afgevallen in 3 jaar door keihard te werken en weet hoe moeilijk het is)

    Nog een impopulaire mening; doe mij maar roetveeg piet of gekleurde pieten. Kinderen vinden die veel minder eng en genieten er wél van, daar waar ze bij hele zwarte pieten vaak moeten huilen. Ik werk al 12 jaar met kids en zij vinden de gekleurde veel leuker :|
     
    Vergeten, Citroencakeje, chrystel73 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik werk in de hulpverlening en mijn ouders hebben altijd en doen dit nog steeds, pleegkinderen opgevangen. Ik ben het met je eens wat betreft zwaar zwak begaafde mensen. Wat een leed voor de kinderen, maar ook voor deze mensen. Moeder of oudergevoelens voelen en ervaren zij wel, kunnen er alleen oprecht niet voor zorgen. Ik vergeet nooit het moment dat mijn pleegzusje zei ‘ik heb een poppetje in mijn hoofd die rent heen en weer en zegt gemene dingen’ Kind was 8.... Zo getraumatiseerd door haar ouders. Nee ik ben het met je eens.
     
    Gewooniemand, Rosa Canina, consider en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik het werkelijk van de zotte vind dat straks de scholen sluiten en hoe gaan ze dit gaan oplossen met de examenleerlingen?
    Aanmeldingen voor een vervolgopleiding en alle andere narigheid die hier uit voort gaat komen?
    Nederland is echt beland in een massa hysterie.
    Ik heb mijn man al gezegd dat hij maar vrij moet gaan nemen voor de jongste indien mogelijk, 2 andere collega’s zitten ook met kinderen, wat gaan we doen? Artsen zitten met kinderen?
    De dokterspraktijk gewoon maar dicht gooien?
    Patiënten op straat die geen arts kunnen krijgen?
    Ik hoop dat ze daar ook een oplossing voor gaan vinden, stelletje relschoppers.
     
    Gewooniemand en Strijkkraal vinden dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    En nee ik zie school niet als opvang maar als de school dicht gaat dan zal de BSO ook sluiten maar dit heeft zo’n enorme grote impact dat het heel veel mensen gaat raken.
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Toch niet impopulair? Mag ik hopen tenminste.
     
    Neuzeke, Lils, GossipGirlxoxo en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina