Wat onbeschoft, om over iemand te praten als "mensen" in een discussie waar iemand zelf aan meedoet. Doe je dat op verjaardagen ook? Een mening waarop niet gereageerd mag worden hoort niet op een discussieforum thuis. Die past beter op een blog waarop reacties zijn uitgeschakeld.
Precies dit. Mijn man en ik werken beide in het ziekenhuis. Wij dus weg uit huis en de kinderen en hond maar achterlaten? Voor hoe lang? En degene die dit idee opperen blijven natuurlijk allemaal braaf thuis en komen enkel buiten voor boodschappen zeker?
Waar ik online echt vlekken van kan krijgen als mensen iets lekkers te eten aanduiden als nom nom nom. Serieus, wat is in godsnaam nom nom nom? Ik zeg nooit nom nom nom als ik iets lekkers eet. Maar volgens social media zeggen mensen dat dus wel als ze eten
Ow, helemaal niet gezien...ik reageerde op de cijfers hier in de regio, en die hield ik sowieso al in de gaten. Plus die witte vlekken om Veenendaal heen vielen wel op natuurlijk.
Ik hield het tenminste nog algemeen o omdat jij zeker niet de enige bent, jij maakt het ineens persoonlijk. Ofwel, jouw probleem en niet de mijne.
Hier zeggen ze "mammie" voor eten bij kleine kinderen. Over nekharen die overeind gaan staan gesproken...
Mijn moeder zegt altijd jum jum jum als ze met dochter van klei zogenaamd eten maakt en het dan net alsof proeft. Dat vind ik ook al zo bloed verslagen irritant!!!
Hahaha dat zeg ik ook en dit ook hahaha Zit er gewoon in gebakken en vind het gezellig klinken hahaha. “NOM nom nom” daarentegen kan ik ook moeilijk verdragen.
Ik vind Arjen Lubach echt verschrikkelijk om naar te kijken. Het is echt zo’n zelfingenomen mannetje wat zichzelf helemaal geweldig vindt. Zijn grappen zijn ook echt niet leuk. Dat er nog mensen naar zijn programma kijken snap ik ook echt niks van. Brrr krijg er echt de rillingen van
Ik vind hem juist geniaal! Samen met Dit was het nieuws een hoogtepunt van de televisieweek op het moment.
Ik moest er gisteren niet om lachen, maar ik heb er wel een hoop van geleerd! Hij legde dat hele financiële eurobond verhaal zo uit, dat ik het eindelijk eens goed begreep