Ik vind het dom wanneer mensen carona typen ipv Corona.. het is niet dat je het niet vaak voorbij ziet komen ofzo om te weten hoe je het schrijft..
En als je dan op bezoek gaat in de huizen, zien ze er dan iedere keer uit zoals op Funda? Ik was nu eens gaan kijken en dat zijn idd mooie foto's maar houden de mensen dit dat zo, voor ieder bezoek?
Toen wij gingen verhuizen vanaf een flat naar een ‘echt’ huis, hebben we via Funda ik denk 6 huizen gezien zo ongeveer. Elke keer zag het er hetzelfde uit als op het plaatje. Goed; misschien stond er een kastje meer of minder maar het grote geheel klopte wel.
O ja. Gisteren zei iemand het ook op tv. Mijn man en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijkertijd; ‘zei ze dat nou echt?’
Ja totaal anders als in België dan idd. Hier zie je soms de gekste zaken op de foto's. Lakens op een bolletje op het bed, handdoeken op de grond naast het bad. Je ziet wel dat de Funda foto's zo getrokken zijn dat de ruimtes er heel ruim uit zien (weinig kaste, geen speelgoed, goede belichting). Als je hier zo foto's ziet, hou je wel best rekening mee dat het in het echt wel eens kan tegenvallen. Zou leuker zijn, als het was zoals bij jullie. Dat je ziet hoe het is.
Ik denk ook wel dat de meeste wel weten dat de foto’s op funda speciaal zo gemaakt zijn. Heel soms zie je van die vreemde foto’s op funda. Dat is dan zo vreemd dat ze op verschillende sites terechtkomen en hier. Ik heb hier ook topics over vreemde funda huizen voorbij zien komen.
D’r zat hier toch ook ooit iemand die zei dat haar huis(kamer) er echt zo uitzag maar die foto’s waren van internet geplukt? Iets met heel veel wit enzo.
Ja dat kan maar zitten best wel wat haken en ogen aan vanwege het koopcontract wat je dan samen moet opstellen en gecontroleerd moet worden door de notaris voor het tekenen omdat het aan de eisen moet voldoen. Wij hadden de woning van man in eerste instantie zo verkocht terwijl het niet eens te koop stond maar de koper trok zich terug in de 3 dagen bedenktijd omdat hij opnieuw in onderhandeling wilde terwijl we dat al meer dan 3 weken waren. Wij moesten het maar goedkoper verkopen want hij had een restschuld op zijn woning was daar de reden voor. Hebben het toen bij de makelaar gezet en uiteindelijk een week later alsnog verkocht voor dermate meer dat ook de makelaarskosten eruit waren en er dan zelfs nog iets van over bleef. Achteraf gezien hadden we beter een jaar kunnen wachten want dan hadden we het met een flinke winst kunnen verkopen terwijl er nu quitte gespeeld werd.
Ik snap je mening! Ik vind het wel mooi, maar vaak niet alle mensen die daaraan meewerken. Ik vond de eerste twee eigenlijk ook de mooiste. Totdat ineens die, jee hoe heet ze nou......,ik kan er niet opkomen, die schreeuwende Amsterdamse, die Whitney nadoet, meedoet. Ineens is het dus geen religieus verhaal meer, maar iets om in gezien te worden. Dan hoeft het voor mij niet meer. Terwijl ik nu niet religieus ben.
nee ik vind haar ook echt niet fijn om naar te luisteren. maar het hele verhaal waar de passion over gaat interesseert mij ook niet.