Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Super! Kei fijn...

Maslov vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    #1722 Iertje81, 14 apr 2020
    Laatst bewerkt: 14 apr 2020
    Niet persé naar jou maar mijn onpopulaire mening is dat ik zó geïrriteerd raak als mensen (vaak moeders) zeggen; ‘lijken ze jonger’ of ‘gaat de tijd minder hard’.

Ik heb een kennis op Facebook waarvan ik steeds vaker denk; ik gooi je eraf. En nu ik dit typ ga ik het zo nog doen ook.

Zij post alleen maar foto’s van haar kinderen of van haar man en zichzelf. En élke, werkelijk élke post is te mooi om waar te zijn. Het druipt ervan af dat het in real life totaal níét zo is. En dat weet ik ook want dat vertelt ze dus ;)

Onder elke foto van haar jongste staat een hashtag met daarin; ‘please stay little’ of ‘blijf alsjeblieft een baby’ of ‘stop de tijd’ of ‘het gaat zo hard’ of ‘laat deze baby voor altijd baby blijven’ of ‘groei niet zo hard’

Ik word er niet goed van. Waarom moeten ze klein blijven? Waarom de tijd stoppen? Elke nieuwe fase of leeftijd is toch leuk? Alsof, als ze grotere worden, het allemaal niet meer leuk is :rolleyes:

Axia, Ysabella, Beausecret en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.745
    18.856
    113
    Vrouw
    Ik heb een achternicht die dit ook doet.
    1st en vooral is het alles behalve geloofwaardig wat ze allemaal zegt en het is ook gewoon allemaal schone schijn maar dat weet iemand die haar en haar gezin niet kent natuurlijk niet.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    De foto’s van die kennis van mij zijn ook altijd té mooi qua realiteit. Overal zit een dikke filter overheen en is de achtergrond ook perfect; in een bos of op het strand of op de hei of zo :roflmao:
    In het echt zien zijzelf en haar kinderen en man er helemaal niet zo mooi uit :roflmao:
    Goed; ze zijn niet lelijk of zo maar zó’n mooie huid heeft niemand en zúlke blauwe ogen ook niet ;)

snoes79, citroenrasp en flipflop vinden dit leuk.
  5. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik heb zulke momenten alleen met z'n verjaardag:roflmao: maar dan mag het van mezelf:p
    Oh en als hij ineens iets doet wat ik gewoon echt echt niet had verwacht.. dan denk ik wel eens wauw wat gaat dit ineens hard.

Kolibrie2, GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  6. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Oh mijn onpopulaire mening is dat ik het zeer vervelend vind dat 'iedereen' ineens gaat skeeleren/hardlopen. Nu kan ik niet mijn snelheid skeeleren:| Tip voor mij, ga nog later:oops:

Kolibrie2 en Maslov vinden dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ja maar dat vind ik anders. Zulke momenten heeft iedereen weleens. Maar dat geraaskal over #staylittle #donotgrowupsofast #pleasestayababyforever :rolleyes:
    Zum kotsen :|

Evanesco, Ysabella, snoes79 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja wacht maarrrr! Straks zijn ze 15+ jaar en zit jij te jammeren boven je 4e AperolSpritz dat ze vroeger zoooo leuk waren! Waar is de tijd gebleven?!

Grapje hè XD

Kolibrie2, citroenrasp, Louise11110 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.745
    18.856
    113
    Vrouw
    Is dat echt een grap?
    In onze vriendenkring zijn de meeste kinderen wel wat ouder dan die van ons en ik hoor da steeds vaker. Ook wel zowat lachend gezegd maar ik twijfel of ze het niet menen:roflmao:

Louise11110 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Je kunt nog weleens gelijk hebben :roflmao:
    Maar dan is het terugdenken aan de goeie ouwe tijd ;)
    Nu is het tijd vasthouden o_O

Cindy1977 vindt dit leuk.
  11. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik breng het grappig....maar ik begin steeds vroeger aan de AperolSpritz ;)

lidu1, Kolibrie2, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.745
    18.856
    113
    Vrouw
    Exact wat onze vrienden doen :p:roflmao:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Mijn onpopulaire mening/gevoel is dat ik kleine/'platte' baby's niets vind...
    Ja heel leuk voor heel even op kraambezoek maar mijn eigen kinderen mochten gerust geboren zijn als ze al 1 jaar waren ;)

Ysabella vindt dit leuk.
  14. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Ik vind baby’s De eerste 3 weken erg leuk en daarna mogen ze van mij 4 jaar zijn. Alles er tussen in heb ik minder mee. Vind de grote kinderen zo leuk! De gesprekken, hun manier van de wereld zien. Geweldig.

(Maar natuurlijk hou ik ontzettend veel van onze 9 maanden oude zoon! Kan alleen niet wachten tot ie groter is)

juf1987, Ysabella, GossipGirlxoxo en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Mijn onpopulaire mening is dat ik rokers egoïstisch en asociaal vind.
    Dat hele “ik bepaal zelf wel” en “uitlaatgassen” word ik zo moe van. En ja, ook buiten roken vind ik goor en onbeschoft. Waarom naast mij gaan staan/zitten met die stinktroep. Prima als je t thuis wilt doen, privé (al vind ik rokers met kinderen gewoon dom).
    En het lawaai dat de maken als ze s avonds buiten staan te schreeuwen, mja “anderen moeten niet zeuren”.

Zo, dat is mijn “bescheiden” mening

Baukje1985, Rosao, Evanesco en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja als ik dat zie dan denk ik wel eens ben ik nu echt de enige moeder die het leuk vindt dat de kinderen ouder worden, meer zelfstandig worden? Zo waren mijn kinderen al wakker en uit bed vandaag en hadden zichzelf al aan ontbijt geholpen. Papa was toen ook wakker maar ging nog wat tv kijken op de bank. De jongens brachten mij een glas spuitwater want er was geen koffie en mama houdt ook erg van spuitwater en 2 rijstwafels. Leuk toch al die leeftijden?

Alleen met een verjaardag denk ik wel eens van wow wat is de tijd snel gegaan. Of als we naar de baby foto's kijken dan lijkt het net gisteren. Maar dat #staylittle en ander gedoe nee dank je.

Ik zei al een paar keer tegen mijn man wacht maar tot ze tieners zijn. Dan zet ik mijn alarm om 3 uur in de ochtend en ga dan stofzuigen en heel hard overal tegenaan met die stofzuiger.

juf1987, NiVa0230, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.233
    6.902
    113
    Vrouw
    Hoor net op t nieuws dat we dit jaar geen Koningsdag hebben maar Woningsdag :rolleyes:
    Alsjeblieft jongens. Ja natuurlijk moeten we thuisblijven, dat moeten we al weken.
    Maar WONINGSDAG??? toe even:rolleyes:

Evanesco, Beausecret, sprits en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Wij zeggen altijd tegen Luc (want 1,5 jaar en nog steeds 3x per nacht wakker): ‘wacht maar tot je 16 bent. Dan gaan mee midden in de nacht roepen en schreeuwen van ik heb honger! En: ik ben wakker! Jeohoeoeoeoeo!!!’

SAARC, Nellie4, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.330
    36.187
    113
    Ik moet de oudste van 12 wel eens wakker maken nu en dan wordt hij super chagrijnig. Ik zeg altijd tegen hem dat ik er dan extra van geniet. Payback voor al die jaren dat hij me wakker heeft gemaakt.

Gewooniemand, Iertje81, Lill en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Haha dat roep ik ook altijd.

Allemaal slechte slapers hier. Oudste dochter werd tot haar derde meerdere keren wakker ‘s nachts. De andere 2 maar tot hun 2e. Jongste is net zo erg als z’n grote zus op deze leeftijd, dus ik verwacht de komende 2 jaar niet meer te slapen

Deel Deze Pagina