meningen discussie vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Aanoniemous, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Laten gaan. Dan verslaapt hij zich maar.

Hier een man met exact hetzelfde. Alleen ik ga dr dus wel voor m uit, als ik dat niet doe word hij gewoon niet wakker. Ja om 2 uur smiddags. Dus als zn wekker gaat ben ik klaar wakker, en begin ik met hem wakker maken. Elke 5 minuten schud ik m wakker en praat tegen hem. En na 30 minuten is mn geduld op en dwing ik hem zn bed uit.

Ik heb jaren geprobeerd om het m zelf te laten doen. Werkt gewoon domweg niet dus nu neem ik die taak maar op mij.

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zou hem ook lekker laten verslapen, als het niet goed is zoals je het nu doet, dan moet hij zijn eigen verantwoordelijkheid maar nemen hoor.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    Dan zou ik ook rap stoppen met hem wakker maken. Eerste paar x lig je dan waarschijnlijk zelf wel wakker tot die wekker gaat maar hij gaat er waarschijnlijk gewoon mee slapen "ze roept me wel", zelfde als wanneer de kinderen huilen... Dan word man niet wakker maar is er iets met het schip is dan staat hij binnen 3 sec in de stuurhut...

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik geef mijn man ook een por of een schop hoor want hij Is precies hetzelfde als jouw man. Ik ga hem dan niet lief wakker maken want ik snap sowieso niet waarom zijn wekker om 6u al afgaat terwijl hij pas 7.10u uit bed moet. En als het me te lang duurt dan 'sla' (lees: ik geef klopjes) ik hem op zijn hoofd. Daar wordt ie wel wakker van :p

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Dit

6. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ik zou gewoon de wekker uitzetten en me weer omdraaien. Als hij zich verslaapt bedenkt hij zich vanzelf wel.

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Inderdaad lekker laten verslapen dan.

Gaat helemaal nergens over dit. Hij mag blij wezen dat je het doet.
    En er dan vervolgens ook nog eens driekwartier over doen om op te staan...

8. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hoe oud is jouw vriend? Ik zou hem lekker laten liggen en hem het zelf laten uitzoeken of hij optijd op zijn werk komt. Kwart voor 8 op staan is een uitslaap tijd....Komt hij nog wel achter straks als jullie kleine er is;) Grow up en wordt volwassen;) wat een stomme uitspraak!

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Dit dus!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha geweldig dit. Wat wenst zijne koninklijke hoogheid dan? Misschien kun je zingend zijn dag starten, met een stel disney figuren in je kielzog. Kopje koffie erbij, vers geurende croissants, versgesneden bloemen.

Of gewoon in 1 keer uit bed trappen omdat hij de rust van een zwangere vrouw verstoort omdat hij te lui is om zelf verantwoordelijk te zijn om op tijd op te staan.

Mijn keus zou simpel zijn :D

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Idd laten verslapen

Ik zie dat je zwanger bent, binnenkort is de baby wel jullie wekker. Hoewel de meeste mannen daar ook niet van wakker worden :D

12. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Ik zou in jou schoenen vanavond denk ik keihard lachen als hij hierover begint. En alleen maar kunnen zeggen dat hij het lekker uit mag zoeken met zichzelf. Helemaal gezien hij toch niet naar jou luistert.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ow ik zou hem gewoon laten liggen, is toch bizar dat jij je moet aanpassen omdat hij het niet prettig vindt. Verslapen doet hij een paar keer, vindt z'n baas op een gegeven moment ook niet grappig meer natuurlijk 😁

Nee hoor ging z'n moedertje niet spelen, tis een volwassen vent toch

14. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Hij zal vast een ochtend humeur hebben 😂

15. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hahaha, vergeet de versgeperste jus niet.;):D

Maar ik ben het eens met het feit dat jij hem niet wakker hoeft te maken. Hou er gewoon mee op.

Overigens ben ik het ook nooit eens hoe mijn vriend of mijn dochter mij wakker maken, want ik wil gewoon slapen. :D

16. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Tja dat zou hier heel simpel gaan: dan verslaap je je maar. Hij is volwassen hij is oud en wijs genoeg om er zelf voor te zorgen dat hij op tijd wakker wordt in de ochtend. Niks geen discussies over hoe hij wakker gemaakt wil worden; het is zijn verantwoording en niet de jouwe.

17. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat een non-issue en wat een kinderachtige kerel. Ik zou er heel snel klaar mee zijn. Ik zou lekker in het logeerbed gaan liggen, dan word ik niet wakker van die wekker en dan zoekt hij het maar uit.
    Ik snap niet dat je hem überhaupt zo lang wakker hebt gemaakt, daar was ik na 1 of 2 keer klaar mee gestopt. Fijn, zo'n volwassen exemplaar, en dan maar mopperen op jou.
    Straks wordt ie nog boos als je hem niet meer wakker maakt 🤔

18. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hier hetzelfde:
    Mijn vriend zn wekker gaat om half 7 en om 7 uur en vervolgens gaat hij pas rond 7.20 uur uit zn bed.
    Hij drukt altijd op snooze maar soms vergeet hij dat en als k dan niet wakker word verslaapt hij zich.
    1ste jaar van onze relatie bleef ik lekker doorslapen en daarna had hij steeds meer commentaar erop dat ik alleen maar in bed bleef liggen.
    Dus toen moest ik van hem mee opstaan om 7 uur om zijn boterhammen te smeren en koffie te zetten. Want dat deden alle vrouwen haha.
    Tis dat ik op moet staan voor de hondjes uit te laten, want anders had ik het niet gedaan.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit. Hij heeft ze verder wel op een rijtje hoop ik? ;)

20. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha die spoort niet hoor. Die liet ik zich dus lekker verslapen...zoek het uit!

Deel Deze Pagina