meningen discussie vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Aanoniemous, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsjaa het duurt bij mij al minimaal 15/20 minuten tot ik mn wekker hoor dusja....
    En ik hou er gewoon niet van om gelijk mn bed uit te springen... hier gaat hij dus inderdaad 3 kwartier voordat ik er echt uit moet

2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Precies dit!

3. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    ik zou het niet eens meer doen
    ik vind je het nog netjes doet ook het is toch geen verplichting gaat de wekker dan ga je eruit
    helaas heb ik ook zo man die ik altijd wel 4x moet roepen voor hij eruit komt
    maar gelukkig moet ik er ook zelf uit en ga altijd als de wekker gaat er gelijk uit zo irritant haha dat geluid:D

4. rums

rums Niet meer actief

Herkenbaar. Alleen moppert mijn man niet op mij als ik hem wakker maak. Zonder mij is het helemaal een ramp en dat weet hij.

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Haha, zou dat echt niet accepteren.
    Ten eerste al van de zotte om je wekker 45 min eerder af te laten gaan dan dat je eruit gaat.
    Als ik zo een reactie zou krijgen zou ik m laten verslapen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, die van mij ook!!

Ik ging voor de disneyfiguren, de croissants en de bloemen. de koffie mag je houden, drink alleen maar thee.

wanneer kom je me wakker maken? :p:):D

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hier ook hoor! Ik heb meestal 5 wekkers aan:)

De eerste 4 hoor ik amper en snooz ik altijd, maar zodra de 5e gaat ben ik klaar wakker! Als ik één wekker zou zetten word ik echt niet wakker.

8. susy26

susy26 Niet meer actief

Niet meer wakker maken , en laat hem lekker verslapen 😊

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Oordoppen op je kastje leggen, inpluggen als de wekker gaat (of de hele nacht indoen, en lekker zelf uit laten zoeken.
    Ik wordt er juist erg pissig van dat ik wakker wordt van zijn wekker als dat voor mij echt nog niet nodig is!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja maar dat is alleen als je kindloos of nog thuis zittende kinderen hebt die graag uitslapen oid.

Hell no dat ik op een vrije dag opsta met mijn man terwijl de rest nog slaapt.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat een liefde weer voor elkaar hier zeg... ik ben blij dat man en ik elkaar wakker maken wanneer nodig, anders zou er van ons beiden niets terecht komen.

Zijn beiden hele vaste slapers:)
    Dus ik ben blij dat hij niet roept "eigen verantwoordelijkheid!"

En ik geloof er echt niets van dat jullie je man allemaal laten verslapen terwijl je ernaast ligt onder het mom van eigen verantwoordelijkheid hoor;)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Nou ik hou zijn wekker echt niet in de gaten hoor...

13. tuc

tuc Niet meer actief

O en als mijn man zn wekker 3 kwartier eerder zet dan die moet opstaan en dus dat alarm steeds afgaat dan mag hij ergens anders gaan slapen. Zo irritant voor de persoon naast je.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dus in jullie relatie is er net als in die van TS zoveel gelijkwaardigheid dat je hem (ondanks een wekker) op exact een bepaalde manier wakker dient te maken en absoluut niet anders? Want dan wordt hij boos? Want DAAR gaat het de meesten namelijk om. Hij verwacht (eist) namelijk bepaalde dingen van zijn partner die ik niet zo normaal vind. Dan zou ik ook zoiets hebben van:"bekijk het maar, zorg er dan zelf maar voor dat je uit jezelf op tijd het bed uitstapt."

15. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Als mijn man nachtdienst draait mag hij mooi in de logeerkamer ech niet dat ik om 2 uur drie keer de wekker hoor bah bah zo irritant en dan vooral dat snooze grrrrrrrr

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik sta altijd samen met mijn man op, ook als ik een avonddienst heb of heb gehad. Behalve als ik nachtdienst heb gehad. Dan kom ik thuis en hij gaat weg.
    We hebben dit altijd al zo gedaan, genieten we beiden van. Lekker bakkie samen.
    Kleine is dan ook meestal al wakker (6.30)
    Komt denk ik ook wel omdat ik veel avonddiensten draai en we elkaar daardoor in de avond niet veel zien.
    Ik snap van dat niet wakker (willen) maken Helemaal niks. Gelukkig ieder zijn ding.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Man z'n wekker gaat ook drie kwartier eerder en moet zeggen de mijne inmiddels ook, daar ben ik dus wel overheen gekomen. De ergste herinnering heb ik aan z'n wake up light, hele kamer verlicht om 4 uur...hij vond 'm geweldig maar snapte dat die weg moest.

De oplossing van jullie, ts, vind ik ook een rare....alsof hij jou je rust/slaap niet gunt. Heb een vriendin die om half 5 naar beneden gaat om de koffie aan te zetten voor haar man en gaat dan weer naar bed, dat knopje kan ie toch zelf ook indrukken. Ga je uitgebreid samen ontbijten heb je er misschien nog wat aan maar verder snap ik dat samen opstaan, als je er zelf niet uit hoeft, eerlijk gezegd niet.

18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik ben wel benieuwd naar jullie gesprek, heeft hij gewoon niet zo gereageerd in zijn ochtendhumeurtje?
    Ik ga ook nooit met mijn man eruit, ik blijf heerlijk liggen. Mijn man gast er trouwens wel altijd met mij uit, zet koffie, smeert mijn/onze boterhammetjes. Ik zou niet anders willen :D

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zal dit ook doen als onze zoon er straks is.

Het mag dan niet zijn wat jij zou doen. Wij wel, anders werkt het gewoon niet.
    Tuurlijk heb ik liever dat hij direct op staat maar helaas na 5 jaar alles geprobeerd te hebben heb ik ontdekt dat niks werkt behalve er zelf uit gaan en hem constant wakker maken.

Ik ben onwijs dankbaar dat ik thuis kan blijven en hij het geld verdient. Als ik dit er dan voor terug doe en we beide tevreden zijn is het goed toch? :)

20. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Het gaat mij helemaal niet om het wakker willen maken, maar dat er vervolgens geklaagd wordt door haar partner, over hoe ze dat doet...

Maar eerlijk is eerlijk, ik zou er echt niet blij van worden als mijn man zijn wekker 3 kwartier zet, voordat hij er uit moet. Dat deed hij in het begin wel, en na tig keer snoozen was hij niet wakker en ik wel. Wij hebben nu twee keer snoozen als compromis.

Deel Deze Pagina