vraag zoontje.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door ano19, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano19

ano19 Actief lid

11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ontdek net na het douchen bij mijn zoontje 2 bultjes. 1 tussen knie en knieholte in dus aan de zijkant van zijn been die is behoorlijk groot zacht en zit vast. Daarnaast ontdekte ik een bultje op zijn borst. Die zit los onder zijn vel en kan je bewegen en is hard. Net onder zijn keel dus.

Morgen bel ik absoluut de huisarts maar vond het toch wel raar en vroeg me af wat het zou kunnen zijn zo ineens

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Geen idee, maar hoop dat het niets ernstigs is.

3. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hopelijk niets ernstigs.

Mijn oudste heeft ook twee bulten. Eentje in zijn nek in de buurt van zijn oor. En een in zijn buik onder zijn navel. Hier zegt de dokter dat het vetbulten zijn. Je kunt ze hier wel beide blijven bewegen.

4. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Is je zoontje verkouden, of verkouden geweest? Want het bultje onder zijn keel klinkt als een ontstoken lymfeklier, maar dat kan alleen een huisarts met zekerheid zeggen. Overigens kan een ontstoken lymfeklier geen kwaad en verdwijnt vanzelf weer.

Het andere bultje durf ik niks over te zeggen. Kan bij wijze van een vetbultje zijn, maar er kan ook bijv. een doorntje inzitten waarna de huid is dichtgegroeid en zijn lichaam het nog steeds probeert af te stoten.

Hoe dan ook, je hebt het goed dat je morgen even belt!
    Laat je even weten hoe het afloopt?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Misschien opgezette klieren?
    Goed dat je het na laat kijken bij je huisarts.
    Veel succes

6. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Misschien een vet bultje? Succes vandaag.

Deel Deze Pagina