Zijn hier dames die gebruik maken van Hello Fresh en een klein kindje hebben dat mee-eet? Ik hoor er in mijn omgeving hele goede geluiden over (buren, collega's), maar ik vraag me af of het ook wat is met een klein kind. Als je een tweepersoonsbox hebt, zit er dan voldoende in om ook de kleine man mee te laten eten? En zijn de recepten geschikt voor een dreumes/peuter? En ik houd niet zo van vis, maar wel van vlees. Welke box is dan aan te raden? Graag ervaringen!
Wij nemen de 2 persoons box elke week af, dit met een 3 en 6 jarige die er van mee eten. Ze proberen het telkens mee te eten of iig te proberen. In mijn handtekening staat een kortingscode waarbij je 20 euro korting krijgt. Na 3 boxen kan je opzeggen en je kan de box ook op n ander adres laten leveren en pauzeren als je de gerechten van die week niet aanstaan. Ik vind t heerlijk! Niet hoeven kiezen enz. Wel heb je vaak sla en 1x pw vis. 1 a2x vlees en verder vega in de standaard box
Wij hebben ook de twee persoons box. Dochter van 20 maanden eet vaak een paar hapjes mee. Soms pas ik het gerecht wat aan (houd ik wat apart en dat kruid ik dan minder, voor haar. Soep eet ze eigenlijk altijd mee, evenals de pasta's. Vind het erg lekker en makkelijk.
ik zou het graag willen proberen maar ik vind het echt heel duur.zeker met 4 kids en 2 volwassenen. hoe doen jullie dat. ze eten hier behoorlijk goed.
Hier een twee persoons-box, peuter en bijna-dreumes eten allebei mee en ik maak vaak wat extra's erbij (bv wat extra aardappel als dat in het gerecht zit, of extra pasta etc). Als het een pittig gerecht is, maak ik voor de kinderen iets anders, mooi moment om iets te koken waar peuter echt dol op is. Hier de Original box, 5 gerechten. Dat is meestal 1x vis, 2x vlees en 2x vega. Bevalt ons echt uitstekend!
Bedankt alvast! Ik denk dat ik het ga proberen. Wat doe je in het geval van een paar hapjes? Geef je dan alsnog iets anders?
Hier is het eten wat de pot schaft, ik eet dus ook gewoon de dingen waarvan ik denk gadver...die eet ik ook gewoon op.
Hoor van mijn vriendinnen dat kinderen het niet vaak lusten. En ook onze kinderen vaak wel gewoon alles lusten vinden dit vies (hun eigen woorden) Dus ja wij eten het wel samen maar de kinderen krijgen dan wat anders
Hier met een kind van 8 en 3. Ze eten allebei mee. We hebben een box voor 3 personen. Zelfs dan blijft er nog vaak eten over. Hier vinden ze het meestal wel lekker, niet altijd, maar dat heb ik ook niet. En dan krijgt de jongste een boterham pindakaas. De oudste eet zijn bord leeg, al vindt hij het niet lekker.
Wij hebben de 3-persoonsbox, waarbij ik onze bijna-kleuter en dreumes als 1 persoon heb gerekend. Dat is echt ruim voldoende. Bij bepaalde gerechten zouden we het met de tweepersoonsbox ook nog wel redden, denk ik. Maar ze eten er hier over het algemeen lekker van. Natuurlijk zitten er wel eens dingen bij die ze minder lekker vinden, maar dat is als ik gewoon kook ook.
Lees hier wel vaker mee, maar als ik zo lees ben ik zo 50 kwijt voor vijf keer avond eten, vind dat best veel geld als ik dat zeggen mag!
Wij hebben de vega box voor 2 personen. De oudste eet regelmatig mee. Ik kijk meestal welk gerecht ik verwacht dat hij het minst lekker vindt, dat eten wij dan op de dag dat hij op t KDV al warm heeft gegeten. Dan eet hij s avonds brood. Luc is geen makkelijke dus het komt best vaak voor dat hij iets niet lust. Het is inderdaad best duur, maar ben er echt super blij mee.
Als ik uitreken wat ik kwijt ben aan boodschappen normaal voor 2 volwassene en 2 kids, ben ik goedkoper uit nu met hello fresh, ook omdat je geen extra's meeneemt. Daarbij leer je ook nog een hoop nieuwe dingen over groentes, je leert smaken kennen van dingen die je anders nooit gekocht zou hebben. Hier komt op dinsdag de box binnen, het voelt als een cadeau het uitpakken haha Ook kan je vaak van het overige eten, nog makkelijk een dag eten. Het koken iedere avond is net een kookles. Zelf vind ik het fijn om niet te moeten kiezen, vaak koos is goedkope gerechten met het geen wat de kinderen wel aten, kortom steeds hetzelfde. En daarbij, ik woon nu in een dorp waar maar 1 supermarkt is en die heeft echt bar slechte producten! Dus hier echt een uitkomst