@puzzcat: echt wel CSI way!!! :x vreselijk! @mijkeltje: er schijnen zieke mensen op deze wereld te zijn die hun zekerheid ontlenen aan de stoere verhalen die zij vertellen over het mishandelen van weerloze slachtoffers.. EEN remedie voor: zelfde straf terug! weerzinwekkend. ik weet dat de vader van een collega van mij zwerfkatten (op hun vakantieadres in spanje) op een zeer sadistische manier ' opruimt ' . heel kinderachtig van mij misschien, maar doordat ik dit weet trek ik die collega zelf ook niet (heeft wel veel te maken met de noncharlance waarmee ze het vertelde), en zin ik nog op ' wraak ' naar die vader toe (en zodra ik de kans krijg komt die er) @mermaid: dit is ook een lastig probleem! dat mensen goedbedoeld maar ongevraagd jouw eigen poezekat ' adopteren' ik snap dat je m erg mist .. heeft/had ie wel een chip en riempje met naam? dat kan misschien (in het vervolg) al wat schelen? dikke katteknuf!
meid meid meid wat een gedoe met de poezebeesten allemaal hé Onze waakhond Klingel voor de deur met een emmer water Ik zie het helemaal voor me Nou ja, leuke en minder leuke verhalen over poesjes hier...maar ik doe vandaag even een leuk verhaal want...... *tatatatadaaaaaa*...... Onze poezel is jarig vandaag!! * "er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Mushu!!" Hiep hiep hiep! HOERA!
ik heb dus ook echt voor hem staan zingen vanochtend, terwijl ik een extra lekker vleesje voor hem klaarmaakte...hahaha Ik ben gék hoor.
@female: join de spoortnietclub! vanmorg GEEN oranje pluizen gevonden, denk dat plofje echt binnen heeft gezeten! kattekinderen ook weer een rustig nachtje gehad (.. om mij te verblijden met een doormiddengekauwde muis ieuw..)
lekker hé, die kadootjes van de kattenkinders! Mushu is niet zo'n jager gelukkig, maar met mijn vorige katten (4 stuks) lagen er gemiddeld 5 molletjes iedere ochtend. Ik moet eerlijk zeggen: de dode molletjes vond ik niet zo erg...het waren de nog-half-levende molletjes die mijn hart deden breken want die móest ik verlossen van de pijn natuurlijk.....maar ik kón het niet Ik riep altijd iemand anders daarvoor. Terwijl ik gillend door huis liep om iets te zoeken waarmee hij het snelst mee dood zou gaan (met zo min mogelijk pijn dus) stond de ander buiten al op het beestje te springen...jeghh...
Ja da's inderdaad best lastig, maar goed, de buurt weet nu in ieder geval dat het mijn kat is . Hij heeft geen riempje. Ik vind dat een beetje eng. Hij is zoveel buiten en dan ben ik bang dat ie met dat riempje ergens achter blijft hangen en dan misschien wel stikt. Ik wilde alle3 mijn katten eigenlijk wel laten chippen, maar heb er uiteindelijk vanaf gezien omdat het zo ontzetten duur is en we daar even geen geld voor hadden. Nou ja, nu maar hopen dat ze hem niet meer binnenlaat en voert en dat ie dan weer vaker hier heen komt.