Ik, zag je rijtje namen en dacht gelijk Wout. Maar goed,jullie hebben al 2 namen. Ik zou eerder voor Luuk kiezen dan Ties.
Ik ook! En als je de naam dan toch t mooiste vind, EN je komt terug naar Nederland,dan zou ik er helemaal geen probleem van maken.
Sluit me bij de voorgangers aan die het mooier in het rijtje vinden passen, dat viel mij ook direct op! Als je over Ties twijfelt, dan is Thijs misschien leuk?
Ties vind ik wel het leukste er tussen passen. Om de rest zou ik me niet druk maken.Genoeg mannen in nederland die dick heten
Bedankt voor alle antwoorden meiden! Echt leuk om te lezen dat jullie het in ieder geval niet teveel op Teun vinden lijken, dat was mijn grootste bezwaar. Iemand noemde ook de vergelijking met 'to tease', daar had ik nog niet eens aan gedacht! Stof tot nadenken dus, maar Ties is nog steeds in de race!
Ik zou zeker voor Ties gaan, ik vind het niet teveel lijken op Teun... het is echt een hele andere naam. In het rijtje vind ik Luuk ineens zo anders... dan klinkt Ties beter. En over betekenissen in het buitenland: het betekent toch niets geks? Dan zou ik het gewoon doen hoor. Over een poosje wonen jullie toch weer in Nederland.
Ik vind Ties er ook heel leuk bij, maar Luuk zou in Amerika wellicht makkelijker zijn. Vind het beiden leuke namen! Mijzelf kennende zou ik er denk ik ook over gaan twijfelen als ik in die situatie zou zitten, maar eigenlijk moet het inderdaad niet zoveel uitmaken. Succes!