Wij zoeken een weinig voorkomende naam voor een jongen en een meisje. Jongensnaam hebben we al. Wat vinden jullie van Loua voor een meisje? Welke associatie hebben jullie met deze naam?
Ik vind het wel leuk. Maar de laatste tijd wel een beetje opgehyped. Ineens zie ik het overal voorbij komen, terwijl ik 2 of 3 jaar geleden misschien wel nog nooit gehoord had. Misschien komt het omdat Kae Sutherland haar dochter zo heeft genoemd..
Ik had een keer een Loua in de klas. Was een fijn gebouwd meisje met donker haar. Echt wel een meisje-meisje. Dat is dus ook mijn associatie!
Ik vind het een mooie naam. Klinkt voor mij een beetje exotisch als ik het uitspreek. Ik had de naam nog niet gehoord, ben docent dus heb al behoorlijk wat namen langs zien komen. Dus als je iets wilt wat niet vaak voor komt zit je denk ik wel goed.
Ik had de naam nog nooit gehoord, tot in januari een moeder uit het zwangerschapsgroepje van mijn zoon beviel van een meisje met de naam Loua. Past precies bij de andere kids hun namen en ik vind het wel stoer.
Mooi hoor. Maar vind Louane mooier, die hadden we zelf op het lijstje staan Heb hier op zp weleens gelezen dat sommigen dan aan douane denken. Maar wij hadden die naam al eerder dus kan me niet zoveel schelen haha Loa vind ik ook erg mooi trouwens, voor als je nog iets zoekt in dezelfde richting.
Ik vind het zelf een beetje teveel klinkers achter elkaar Ik moest echt even kijken wat ik precies las. Maar als je het eenmaal uitspreekt klinkt het prima
Leuk! Maar in de afgelopen twee maanden wel twee Loua’s om mij heen geboren. Beetje een hype aan het worden?
Ik vind Loua al mooier dan Loa. Puur voor het oog, qua klank vind ik Loa nog wel gaan maar ik lees bijna automatisch soa. Zegt meer over mijn brein denk ik trouwens... Haha