Welke naam vinden jullie het leukste voor een meisje: Suze of Fiene? Andere suggesties voor een lieve meisjesnaam zijn ook welkom! Thnx! X
Ik blijf Jolein ook een heel lieve naam vinden. Fiene is mooi, Suze vind ik weer niks...vandaar mijn stem
Mijn dochter heet Fienne , alleen dan met dubbel n. Maar ik vind Suze ook erg leuk. Zo had mijn zoontje dan misschien geheten als hij een meisje was..
aan mij heb je ook niks, ik vind ze allebei erg leuk, dat wilde ik even zeggen zie er gelijk hele leuke lieve meiden bij! suc6 met kiezen
Fiene vind ik een hele mooi naam, ook op zichzelf. Suze zou ik alleen gebruiken als roepnaam voor een meisje dat Suzanne of Susanne et cetera heet, maar dan zou ik weer eerder voor Suz/san kiezen. Fiene is top!!! Lichte variaties: Fianne Fiona Fenna Susan Andere ideeen (beetje gokken op jouw smaak, en misschien ken je ze allang): Carice Dagmar Eva Fleur Hannah Jenna Jessica Lara Lana Loes Lotte Mees Nicole Noelle Noemi Renate Senna Sophie Stella Wendy
Dank voor jullie reacties tot nu toe Goed om te lezen dat er ook andere meiden zijn die niet kunnen kiezen tussen deze namen. Het gaat redelijk gelijk op en ik ben er dus nog niet aan uit helaas. Blijf dus aub stemmen! X mommy
Zeker weten Suze, een hele mooie naam. Fiene vind ik persoonlijk helemaal niks! Ook veel te veel makkelijke grapjes die ermee gemaakt kunnen worden later op school.