Bedankt voor jullie reacties. mijn man en ik zijn er nog niet uit. De vorige zwangerschap wist ik bij de 20 weken welke naam het zou worden...nu twijfel ik steeds en bij geen één naam denk ik ´ja, dit wordt m´ herkent iemand dit? Ik hoop dat het goed komt! Zou het vervelend vinden als ik pas 3 weken voor de geboorte een knoop kan doorhakken.
Moeilijk om een mooie naam te vinden. Ik vind zelf Liese een mooie naam en passend bij de naam van je zoontje. De andere namen die je noemt vind ik niet bijzonder. Je voorkeur gaat uit naar scandinavische namen? Wat ik ook mooi vindt en passend bij Rune: Bette, Irsa, Mare, Marin, Svea, Elsa. Succes met je keuze voor dé naam!
Ik heb op Elin gestemd! Vind ik echt een superleuke naam en staat ook bij ons op het lijstje. (Rune vind ik trouwens ook echt gaaf!) Ik vind Estee te hard klinken. Liese/Lise vind ik ook wel leuk, maar hoor je vrij veel. Eigenlijk vind ik Signe ook wel leuk. Zag dat je Siri ook noemde in het topic en die vind ik ook heel erg leuk!! Wat vind je evt. nog van Sira?
Elin is leuk! De dochter van mijn vriendin heet zo. En ik ken een kindje dat ook zo heet, maar dan met de schrijfwijze Ailynn. Maar daar zou ik zelf dan niet voor kiezen.
Ja Elin is echt een mooie naam he. Ik baal gewoon dat het zoveel voorkomt. Ik zou het zo jammer vinden als er in de straat of in haar klas dan nog 2 andere Elins zitten... Dat is eigenlijk mijn enige bezwaar. Misschien moet ik me daar overheen zetten..
Ik ga voor de laatst geopperde dor je man, Siri! Mooie naam, of Estee (doet me wel denken aan de winnares van die kookwedstrijd) succes!