Ja dit. Ik vind er iets "niet kloppen" ofzo, beetje lastig uit te leggen, wellicht door de eu op het eind. Ik zou dan nog eerder voor Matthijs ofzo gaan. Al vind ik dat ook geen geweldige naam.
Mijn associaties: Goof vind ik geen naam voor een mens maar een hond ofzo Ties ken ik alleen van die omhoog gevallen kids of etterbakjes Bij een mathieu zie ik een rustiger kindje voor me (weet niet of jullie heel temperamentvol zijn maar dan vind ik het minder passend). Eddie het tegenovergestelde van mathieu… zie ik juist een actief en temperamentvol mannetje voor me
Goof vind ik meer een afkorting van iets. Bij mathieu zie ik een bekakt kindje voor me. Bij Eddie zie ik meer een tokkie voor me. En bij Ties denk ik aan een heel blond jongentje
Goof en Eddie vind ik ontzettend lelijke namen, sorry. De andere 2 gewoon oke. Niet mijn smaak, maar alles beter dan Goof of Eddie
Bij Goof denk ik aan Goofy, vind dat echt geen naam voor een mens. Ties vind ik wel leuk Eddy en mathieu vind ik waaaaaay uit elkaar. Eddy vind ik echt een beetje tokkkienaam waar mathieu erg kak is. Bovendien vind ik de spelling vreemd staan, ik ken de naam alleen met dubbel T
Mathieu en Eddie vind ik stoffige namen. Ties prima naam, maar verder niet mijn smaak. Goof vind ik, in tegenstelling tot de meeste, echt een leuke frisse naam!
Eddy vind ik een lelijke naam, ouderwets (in de slechte zin) en plat. Een Eddy is,voor mij 60+ en wat verlopen, hangend aan de bar van een bruine kroeg. Goof is niet serieus te nemen als naam. Ties klinkt als Thijs in dialect. Dus ik zou dan zeggen Thijs ipv Ties. Matthieu: niet helemaal mijn stijl, ik hou in the algemeen van Franse namen maar dit bekt niet lekker. Maar van dit rijtje mijn voorkeur omdat het de enige normale naam is.
De naam van mijn opa was Govert afgekort Goof. Voelt voor mij als een héle ouderwetse naam die niet meer past in deze tijd haha. Het is allemaal niet mijn smaak maar ik stem voor Eddie