hey allemaal, Ook wij willen graag een kleine. Niemand weet het nog vandaar mijn naam "anoniem". Dit is de 2de ronden dat we het proberen, hebben eerst gewacht tot ik weer een beetje regelmatig was na het stoppen van de pil. Ik had dinsdag ongesteld moeten worden. Tot nu toe helemaal geen bloedverlies gehad. Alleen wel het gevoel alsof het moet beginnen. Verder totaal geen klachten, misschien alleen wat last van humeur verschillen maar goed. kan het toch zijn dat k zwanger ben of duurt het gewoon wat langer? Alle meningen welkom! Groetjes
hey, nee in ronde 1 gingen we gelijk testen en dt beviel me toch niet zo. ik merk dat je lichaam tot lekker doet wat jij niet wil haha. ik heb met mijn vriend afgesproken dat we zaterdag een test halen als het nog niet begonnen is, hij wil het ook zo graag dat hij het graag samen wil testen. ik dacht ook dat het deze maand nergens voor nodig was omdat ik totaal geen symptomen heb, ik zit dus alleen met die buikpijn die lijkt om de periode. groetjes
Er zijn volgens mij veel zwangeren die in het begin last hadden van een beetje zeurderige/menstruatiepijn.
Wanneer ben je gestopt met de pil? Het kan namelijk maanden en zelf een jaar duren voor je menstruatie weer echt regelmatig is. Het kan ook zijn dat je menstruatie ineens langer of korter is dan normaal als je nog niet lang bent gestopt met de pil. Het enige wat je kan doen is testen om er achter te komen
hey, ik ben in oktober gestopt. eerst duurde het 6 weken, toen 5 en daarna werd het normaal. vandaar dat we het nu proberen. moet wel zeggen dat ik alwel een paar weken last heb van een enorm gerommel in mijn buik. heb alleen geen idee of dat iets betekend. ga zaterdag testen als het nog niet begonnen is.
Ik zou zeggen dat je zwanger bent, zeker als je al een poos regelmatig ongi werd. Maar de test zal het aantonen :-D
ik twijfel enorm. ga zaterdag echt testen als het nog niet begonnen is. aan de ene kant denk ik het was nog nooit op de dag regelmatig dus er zat altijd wel wat speling maar ja je hoopt nu natuurlijk dat het wel raak is!
Spannend,! ik zelf had in de zwangerschap ook last van zeurderige pijn in mijn buik.. duss zou kunnen spannnd. succes
hey, het is nog steeds niet begonnen, al heb ik vanmorgen wel echte buikpijn wat ik nromaal ook heb vlak voor een mensruatie. ik denk dus dat het zo gaat beginnen helaas!
Nou meid dat kan geloof ik nog alle kanten op, ondanks je buikpijn. Hopelijk krijg je vlug duidelijkheid. Laat je het ons weten?
Wow petje af dat je gewoon kunt wachten met testen, zelf had ik er zeker al lang een paar versleten. Hoop voor je dat het raak is... Succes dr mee
Nou idd...ik had al 10 keer naar de winkel gegaan om een test te halen! Ik hoop dat het positief wordt voor je!
hey, ben nut terug van ons uitje, tis nog steeds niet begonnen. morgenvroeg gaan we een test halen. kon het ook bijna niet volhouden hoor maar wel erg spannend. ben erg bang dat het toch negatief is morgen.
zeker in het begin kan het best een lange tijd duren voor je echt wel regelmatig ongesteld bent. Vaak is het zo dat je menstruatie zich weer hersteld zoals je vroeger altijd ongesteld werd. Dus was je vroeger regelmatig ongesteld, grote kans dat dat zich zo weer hersteld. Was je altijd onregelmatig, idem dito. succes
Helaas! Hopelijk heb je als nog snel een posi test of word je anders snel ongi. Dan kan je tenminste verder. En wat mamatje zegt klopt, het kan heel lang duren voor alles weer echt normaal loopt. Soms kan je menstruatie ook ineens weer wisselen in lengte.