Oh wat spannend! Hoe hou je het vol! Ik was bij mijn vorige cyclus maar 1 dag overtijd en wilde eigenlijk al naar de winkel rennen... Ik had voor mezelf wel een datum geprikt, als ik op die dag niet ongi zou zijn geworden dan ging ik een test doen en dat zou 3 dagen na NOD zijn. Maar helaas was ik de dag erna wel ongi dus loos alarm. Ik vind het wel heel knap dat je zo lang kunt wachten voordat je gaat testen. Ik zie dat als heel positief, je laat je niet gek maken! Ik duim met je mee!
Hallo allemaal Hier nog iemand die heeeel graag een kindje wil Mijn vriend en ik zitte nu in de eerste ronde.. Heb als het goed is gister mijn eisprong gevoelt.. Maar heb hier ff een vraag over. Het is voor mij ook de eerste keer allemaal enzo.. Maar heeft t eigenlijk nog zin om NA je EIsprong te vrijen? En voel je ook gelijk dan al dingen aan je lichaam? Liefs, Diamaria
@ Diamaria: Door 2 dagen voor de eisprong en op de dag zelf te vrijen verhoog je je kansen. Tot ongeveer twaalf uur na de eisprong kan het eitje worden bevrucht, daarna wordt het als het ware onbruikbaar. Spermacellen leven ongeveer achtenveertig uur. Dat betekent dat je vruchtbaar bent vanaf ongeveer twee dagen voor de eisprong tot twaalf uur erna. Want spermacellen die al twee dagen voor de eisprong in de baarmoeder komen, leven dus op het moment dat het eitje vrijkomt.
@Dees 85 Thanks voor je snelle antwoord We hebben geklust vanaf de 8ste dag en hebben het toen om de dag gedaan tot de 13de dag en hebben gister ook weer geklust,omdat ik dus geloof ik mij eisprong voelde. Want toen ik nog de nuvaring gebruikte,kon ik me eisprong hiervoor overduidelijk voelen Links onder in mijn buik net boven de lies.. En ik voelde dus gister weer dat zelfde gevoel,dus ik dacht nu moete we klussen. Hoop dat dat dan nog wel allemaal op tijd is geweest? Liefs, Diamaria
Je hebt in ieder geval op de goede dagen geklusd dan! Super, en dat voor de eerste ronde hihi. nu afwachten!
Ja volgens mij ook toch.. Nou ja we zulle wel zien..wel spannend hoor :d Heb nu ook wel de hele tijd een gevoel onder in me buik..een trek gevoel..bijna net zoals een eisprong maar dan de hele dag bijna en ook rechts.. mischien iets bezig een innesteling? Liefs,Diamaria
nee, dat kan nog niet. dat is te snel. Als je gisteren je ei hebt gevoeld dan kan dit gevoel daar nog van zijn. Innesteling is pas tussen 5 en 10 dagen na eitje en de meeste vrouwen voelen dit niet.
Nee dan zal t ook wel niks weze denk ik.. Als t maar niks anders ernstigs is ofzo.. Ach t zal wel niks weze..en gewoon bij me lichaam horen Maarja als je zo graag wil..dan voel je ook ineens van alles he Heb jij daar ook last van? Liefs,Diamaria
Ja, dat herken ik heel erg. Vooral de eerste 2 maanden. Nu heb ik het nog steeds hoor. Elke keer neem ik mezelf voor dat ik er niet aan ga denken (zou wel knap zijn als dat lukt haha) en probeer ik niet te denken aan symptomen. Helaas lukt dit nog steeds niet! Al moet ik je wel zeggen dat ik tot nu toe steeds diep van binnen "wist" dat ik niet zwanger was. Gewoon een gevoel. Hoop dat ik snel wat anders voel! En hoop voor jou dat je zwanger bent!
Fijn dat er iemand is die dat herkent..hihi Ja ik heb dat ook heeel erg...zo van nu ga ik er niet aan denken..en dan loopt me hele kop toch om met van alles.. zou het zou t niet.. Maar zoals ik hier lees,hebben heel veel vrouwen dat..best grappig dan weet ik dat ik niet de enige ben En ik heb dat gevoel dan ook wel hoor,wat je zegt,dat je diep van binne toch weet dat t niet zo is..heel vaag is dat. Hoop dat we samen een x kenne kletse over hoe zwanger we zijn! Liefs,Diamaria
hihi jah indd hier het zelfde ik vind het knap dat sommige meiden zo kunnen wachten hoor ppff zo moeilijk ik hoop dat de duiveltjes weg blijven meid succes kan nog alle kante op
@ Blommeke Thanks meid En t is nog wel me eerste ronde.. Dan denk ik ik mag ook nie zeuren... want sommige meide hier die doen er al een jaar of 2 jaar over.. Maar t komt gewoon omdat we t zo graag willen denk ik.. Ik tel de dagen echt af.. Liefs,Diamaria
Het zou zomaar kunnen hoor. Ook ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Had steeds het gevoel dat het er aan zat te komen. Ik dacht dat ik gewoon overtijd was. Had helemaal geen klachten en voelde me helemaal niet zwanger. Toch bleek ik ook zwanger te zijn. Had in het begin ook veel gerommel in mijn buik. dusssssssssss, het kan. Ik hoop het voor je. Veel succes zaterdag!
Blij te horen dat je het herkent over dat gevoel dat je diep van binnen hebt en je dus eigenlijk "weet" dat je niet zwanger bent. Elke keer als ik voor mn nod zit dan denk ik ook 'als ik ongi word ga ik even niet meer naar deze site'. Nou, heb t nog geen dag volgehouden haha Hoop ook dat we snel kunnen vertellen over echte zwangerschapssymptomen en hoe het voelt om zwanger te zijn
Ja erg is dat he..dat je gedachten eigenlijk de loop met je kenne neme Ik had gister ff zo een moment van nu ga ik tot me nod niet meer op deze site kijke..hihi maar ik hou dat ook nie vol Toch leuk om de belevenissen van iedereen te leze..en zo helpe we mekaar ook hier doorheen toch Ik heb vandaag ook weer wat krampjes in me onderbuik gevoelt..en heb ech geen idee wat t is..wordt er soms ff nie goed van Maarja moet nog zo een 12 dagen wachte voordat ik meer weet.. En jij je zit in ronde 4? En wel een regelmatige cyclus altijd of nie? Dat is bij mij ook nog maar afwachte hoe dat komt.. Liefs,Diamaria
ja zit in ronde 4. Ben wel al eerder gestopt met de pil, maar eerste maand bewust niet geklusd en de maand erop ver voor mn ei een keer. Cyslus is steeds rond de 33 dagen, maar ik had altijd 28 dagen dus hoop dat ik dat nog terug krijg. Scheelt toch weer een week wachten. Maar ik mag inderdaad wel blij zijn dat t vrij regelmatig is! Was jij wel al 1 x ongio geweest of nog niet? Weet niet meer haha
Ja klote als je cyclus zo lang is Ja ik heb 17 februari me nuvaring eruit gehaald..dat was ook de dag dat ik toen voor het eerst me ei voelde Dus ik voelde me ech op en top vrouw dat ik dat kon voele nooit eerder gevoelt namelijk.. Die avond ook meteen geklust..denk mischien lukt het En eigenlijk die zondag daarop zwaar ongi dus.. opzich is dat wel goed denk ik..want des te sneller is t allemaal weer op orde toch? Maar nu is t dus een beetje afwachte hoe lang me cyclus nu is..ik heb t maar uitgerekend op me eisprong.. en die voelde ik afgelope maandag. Dus geloof dat t dan wel aardig klopt toch En ben je ook goed ongi geweest toen je net met de pil stopte? Liefs,Diamaria
Das mooi zeg, hopelijk blijft het zo. Niet te blij zijn, want het kan heel goed nog veranderen de eerste maanden hoor. Maar het begin is goed! Toen ik 14 sept met de pil stopte kreeg ik 4 dagen daarna een ontrekkingsbloeding van 2 dagen en mn eerste echte menstruatie was na 29 dagen. Deze duurde 5 dagen, dus dat is prima! Laatste 2 dagen heb ik nooit zo veel last meer hoor
Ok nou mooi dat t nog wel allemaal goed loopt enzo Het is allemaal zo spannend.. Nu ken ik ook pas maandag 23 maart teste.. Maar die zaterdag ervoor heb ik dus vrijgezelle feest van me beste vriendin..en dan wil ik natuurlijk ff een borreltje mee drinke..niet dat ik veel drink,eigenlijk nooit.. maar nu zit ik ermee van ja stel dat ik nu zwanger ben dan..dan wil ik natuurlijk geen druppel drinke.. dus zal ik dat testen dan wat eerder doen? Bijvoorbeeld die vrijdag of zaterdagmorge.. Wat zou jij doen? Liefs,Diamaria
Sorry dat ik nu pas reageer, was even naar de stad. Heb een super gaaf boek gekocht. Heb alleen de achterkant gelezen, maar weet zeker dat ie super zal zijn haha. Zit nog plasticje omheen. Het boek heet: het negen maanden wonder. Het gaat over alles vanaf de bevruchting tot de geboorte, met echofoto's enzo! Lijkt me heel mooi! Ik ga alleen het stuk over bevruchting lezen denk ik en de rest pas ALS ik zwanger ben. Als je die zaterdag voor je kan testen een vrijgezellen feestje hebt dan zou ik inderdaad die dag 's morgens een testje doen. Neem dan wel die van kruidvat 2 voor 5 euro, die zijn heel gevoelig. Het enige nadeel is dat als je negatief test je nog steeds niet zeker weet of je zwanger bent...Dit omdat de een langzamer hcg aanmaakt dan de ander en misschien ben je dus toch wel zwanger. Ik zat afgelopen maand met hetzelfde, want ging uit eten vanwege de verjaardag van mn broer. Alleen werd ik die ochtend ongi dus toen wist ik genoeg...Ehm, ik zou dus wel testen die zaterdag. liefs lot