hoi hoi na alle onderwerpen en info op internet over indrooglijntjes blijf ik met een vraag zitten.. ik heb vanmorgen een test gedaan.. maar er is heel vaag iets te zien.. het is een heeeeeeeel licht streepje, en even dik als de c-lijn.. een indrooglijntje die wel een voorkomt van horen zeggen.. heb ik nog niet meegemaakt.. is dat een smal lijntje of even dik als de c-lijn?.. ik heb trouwens met kv2v5 getest en die bleven bij mij altijd spierwit.. ook na een halve dag ofzo..? hebben jullie ervaringen? liefs
heb zelf maar 1x een indrooglijntje gehad bij die van kv...maar die was niet roze maar eerder beetje grijs, en als je al gelijk wat zag, zeg ik positief!! Ik zou over 2 dagen opnieuw een test doen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Xxx
zie nu pas je banner...mag ik vragen waarom je nu al getest heb? Je zit pas op dag 16...volgens mij kun je dan nog niet positief testen! Of ben je al 16 dagen over tijd?
hoi, omdat ik mijn lichaam niet meer snap.. ik had allemaal klachten voordat mijn vruchtbaarste dag was.. ben wel ongi geweest.. vooral rommelende/ploppende darmen.. zere borsten.. hoofdpijn.. misselijk.. krampjes onderbuik.. daarom dacht ik ik ga testen.. misschien is die ongi geen ongi geweest..? maar ik kijk wel.. ik heb vanav 4 glazen water gedronken dus ik test overmorgen weer.. liefs