Foto 1 en huisnr idd wat lager. Ik vind een hart een beetje zoetsappig (sorry, niet verkeerd bedoeld)
Heeeeel erg leuk gedaan.. Vind het hartje een beetje groot. Zou je een hartje er niet net zoals de namen erop kunnen zetten, dan word het niet te vol. ( is maar een ideetje hoor) Maar heeeel erg leuk gedaan!
de 49 zoals je op foto's 2,3 en 4 hebt. Daar staan ze mooi recht. ik zou het grote hart weglaten. Vind ik te druk worden. Heel leuk gedaan!!!! Je hebt me op een idee gebracht.
Foto 2. Ik vind alleen dat de namen nog wel wat duidelijker mogen. Ze vallen nu zo in het niet bij de dikke grote nummers e.d.
Zonder wijzigingen foto 3. Foto 1 is ook mooi in evenwicht. Bij de andere twee ligt het "gewicht" onderaan waardoor het onderste tekstblok van het bordje lijkt te vallen. Als je toch voor 4 wilt gaan, zet het onderste tekstblok dan een paar cm hoger zodat je onderaan wat meer ruimte krijgt (ongeveer net zoveel ruimte onder het hart als boven het cijfer)
Ik zou foto twee doen. Alleen of jullie namen omhoog of het cijfer naar beneden. Je hebt nu een gat. Erg leuk trouwens!