Ik ben vorige cyclus halverwege gestart met tempen (net na mijn ovulatie en had een cyclus van 27 dagen. Deze maand keurig gestart op dag 1. Maar FF voorspelt mijn ovulatie op dag 17 (vorige maand heb ik hem denk ik op dag 16 gehad en dat heb ik ook ingevoerd). Hoezo zet hij mijn ovulatie nu nog een dag later?
Hoi Boannan, Geen idee waarom FF je eisprong een dag later zet. Misschien stiekem een glazen bol Ik heb nu anderhalve cyclus getemperatuurd en ik heb nu 6 voorspelde dagen, dus wellicht heeft hij te weinig info? Gewoon je lichaam in de gaten houden en dan merk je straks of FF gelijk had of niet. Succes!
Ik zie geen tempkaartje van je dus ik kan geen uitspraken doen. Er zijn genoeg vrouwen die niet altijd op exact dezelfde dag hun eisprong hebben.
Mijn eisprong vond zonder de extra hormonen plaats tussen dag 13 tot 16 met een uitschieter naar 19. Met de hormonen zit ik tussen 13 en 14. Dus het kan elke maand wel iets verschillen. FF is een computerprogramma en geen vrouwelijk lichaam natuurlijk.