Wat een dilemma: een leuke jongensnaam vinden die ook nog eens bij de naam van onze dochter past. Onze dochter heet I.ndy. We zijn wel van de wat kortere namen. Ik vind zelf I.ndy ook wel een lieve redelijk originele naam en zoiets zoeken we dan ook voor ons zoontje. Zelf vind ik Bo, Senn en Tijn wel erg leuk, maar twijfel toch nog wel een beetje. Bo twijfel omdat achternaam ook met een B begint. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog leuke aanvullingen?!
Het is een beetje afhankelijk hoe jouw achternaam achter Bo aanklinkt. Bo Bernards klinkt best lekker.
Senn en Tijn vind ik erg leuk! Bo vind ik voor een jongen niet zo heel leuk, voor een meisje beter. misschien: Boris Denn Kris Jur Ties Abel Jonas
Ik zou eerder voor Beau gaan dan voor Bo, Bo vind ik vrouwelijker. Tijn of Senn is ook erg leuk! Senn is mijn favoriet uit jouw lijstje. Andere ideetjes: Quinn Finn Fedde Vince Sten Tijl Sem
Dankjewel dames voor de reacties!! Hoor wel meer dat Bo meer voor meisjes wordt gezien. Dus die wordt het denk ik niet. Finn vond ik ook erg leuk, maar vindt mijn man niet leuk omdat hij een Vin kent die hij niet leuk vindt. Ben benieuwd of er nog meer leuke opties voorbij komen!
Ik zou zo geen naam weten, maar zou kiezen voor iets met in ieder geval 1 dezelfde letters. Bij mij zitten in alle namen een o, ook die van de baby straks. En allemaal 2 lettergrepen ook.
Ik vind Bodhi wel heel leuk bij I.ndy passen! Is ook meer een jongensnaam dan Bo (wij hebben zelf Beau in onze top5 maar met dezelfde twijfel als jullie)