16 weken, bijna geen buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shaann, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    hoi ! :)

Ik ben over mijn 16 weken en ik vraag me af waar men echte 'zwangerschapsbuik' blijft?!
    Hebben nog mensen dit?

Als ik op internet zoek, zou de baby alreeds bijna 16 17 centimeter moeten zijn?

Dan vraag ik me echt af waar dat in men buik verborgen zit? haha !! :p

2. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Hier ook niet hoor tot 23 weken gewoon maatje 38 :D daarna ging het hard ;) het is tenslotte bij elke vrouw anders net als de kilo's die je aankomt

3. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ook zestien weken en zie ook nog niets. Dus niet druk om maken. Over een paar weken zit die in de weg.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij mij begonnen mijn broeken pas bij 18 weken wat krap te zitten, toen begon er pas wat te groeien naar mijn idee... En vanaf dat moment alleen nog maar strakke shirtjes aan gehad om ermee te pronken! ;)

5. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hier vroeg met 26 weken nog iemand heel voorzichtig of ik zwanger was, maar daarna en met name vanaf 34 weken ging het heel hard!!

6. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    blijkt dan toch normaal te zijn, niets om me zorgen over te maken :p...

dankjewel voor de reacties!

7. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja! Had ik ook, zo gek. Tot 18 weken echt helemaal niets (maatje 36), maar inmiddels al een behoorlijke buik hoor. Verloopt bij iedereen toch even anders. Geniet er nog maar even van hoor dat je gewoon kan bukken en slapen ☺️, dat is straks wel anders haha.

8. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hier tot bijna achtien weken niks te zien, nu vijfentwintig weken en mn buik is explosief gegroeid haha hoop dat het nu weer een beetje stopt.

9. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Fijn om te lezen!
    Ben ik niet de enige :)

10. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mijn eerste zag je niks, met 32 weken vroeg de dame bij hunkemoller of ik niet wat te vroeg was met voedingsbh's kopen, dat kon je beter na de 30 weken doen.. Ja precies zei ik, daarom ben ik hier! Waar mijn kind dan wel niet zat?!

En nu precies andersom! Met 10 weken al een behoorlijk buikje en nu met 18 weken heb ik al een giga buik.. 'Weet je zeker dat het er maar één is?' Ja dat weet ik zeker...... Ook niet leuk dus haha! En met deze behoorlijk buik vraag ik me dus weer af waar het naartoe moet de komende 20 weken!:$

Ik snap dat je het nu nog jammer vindt, maar als ik mag kiezen, had ik liever mijn kleine, maar mooie buikje van de eerste hoor!

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier ook, intussen 21 weken en nu begint er een bolletje tevoorschijn te komen. Maar tis niet dat de mensen meteen denken 'Oh die is zwanger', helaas :D Hopelijk gaat 't vanaf nu wat sneller
    Draag wel al een tijdje zwangerschapsbroeken nochtans

12. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18

Begrijp ik volkomen dat het uiterst frustrerend is als het omgekeerd is dat je al zo vroeg een enorm buikje hebt!!

13. iertje86

iertje86 Actief lid

19 jan 2010
    117
    0
    0
    Heel herkenbaar, bij de eerste gaf ik zwemles, toen de ouders met 16 weken wisten dat ik zwanger was kreeg ik opmerkingen van dat vertel je toch niet zo vroeg?? Dachten ze dat ik nog minder dan 10 weken was. Hoogzwanger dacht iedereen dat ik rond de 25 weken zat... Zegt dus niks hoor!!

Nu zwanger van de 2e, met 8 weken al buikje, alleen met 10 weken werden darmen rustiger en nu met 12 weken weg buikje;)

Deel Deze Pagina