Ik heb Sem gestemd, maar vind beide kunnen hoor! Sem is wel weer een heel populaire naam. (Volgens mij staat ie op de 2e plek zo uit m'n hoofd) als je niet van een top-10 naam houdt zou ik voor Pim gaan, is ook leuk!
Allebei leuk hoor! Toch op Sem gestemd. Dat vind ik wat stoerder! De i-klank is bij jongensnamen wat minder in trek bij mij maar dat is een rare afwijking van mij. Kan het niet goed uitleggen, ik vind het gewoon net minder fraai. Dat heb ik bijv. ook bij Tim. Is klein smaakdingetje... Maar je hebt twee leuke namen op je lijst, dus je kunt eigenlijk niet fout kiezen. Succes!
Ik weet niet of je veel opschiet met deze poll .... Ik heb voor Pim gekozen omdat je deze naam iets minder vaak hoort, maar ze zijn allebei leuk.
Ik heb op Sem gestemd, maar vind bijvoorbeeld Sam leuker.... Pim vind ik voor een volwassen man een beetje kneuterig.
Sem vind ik echt niks voor een volwassene. Plus het is een doodsaaie naam. Pim klinkt leuk, vrolijk én kan perfect voor een volwassene. (Grappig dat anderen exact de omgekeerde mening hebben, zo zie je maar dat je vooral je eigen gevoel en mening moet volgen 😉