Welke stoomreiniger is goed? Ook voor laminaat?? (Het liefst 1 waar je bijv ook bank en tapijt mee kan reinigen)
Ik heb een karcher. Was 120 euro maar het meer dan waard. Je kan er mee dweilen maar er zitten ook een paar hulpstukjes bij. En spuitstukje voor hoekjes en sanitair en een borstel waar je een kleine doek om kan doen om bijv de bank, ramen of badkamer te doen. Ik doe er alles mee. Haal hem omver keukenkastjes, deuren en ramen. Ook de bank.
Wij hebben ook de karcher s3? Zoiets. Ben er erg blij mee! Ook de badkamer en vooral tegeltjes poetsen is er zomaar klaar mee
Wij hebben ook een Karcher...was wel de duurste van de huidige modellen, maar ik ben er wel erg tevreden over.
Let op! Niet elke laminaatsoort is geschikt voor reinigen met een stoomapparaat. Sowieso moet je oppassen met water. Als je het niet zeker weer zou ik dweilen met een niet al te nat doekje en laminaatreiniger van HG.
Met een stoomreiniger blijft het niet nat. Zodra je de stok weg trekt, zie je het al opdrogen. Gewoon dweilen blijft langer nat.