meningen kindertuigje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    In de stad een echte must. Zeker voor kinderen die niet in de buggy willen zitten.
    Gelukkig kunnen ze daar tot 4 jaar vaak wel in.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    #182 Pluis81, 8 sep 2013
    Laatst bewerkt: 8 sep 2013
    Ik snap je heus wel maar jij komt nu over als een betweter!
    Natuurlijk is rondlopen aan een tuigje iets anders dan het gebruik in een stoel of winkelwagentje maar wij hebben dit geprobeerd en daar hoef jij dan toch geen commentaar op te leveren??
    Ga jij ieder topic uitpluizen of iedereen wel exact reageert naar wat er gevraagd wordt??
    Noem mij maar gemakzuchtig,ik weet zelf wel beter..

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn oudste (autistisch/adhd) liep/loopt constant weg, hij is nu bijna 17, maar op peuter/kleuterleeftijd was ik hem continue kwijt, dus ja, hij heeft een tuigje gehad. Ik kreeg daar heel veel negatieve reacties op van: aaah wat zielig, zeg! En dan antwoorde ik steevast: Weet je wat zielig is? als hij de straat overschiet en dan onder een auto komt, of wegloopt en de verkeerde tegenkomt die hem dan meeneemt!
    Ja, het ziet er niet leuk uit, maar ik deed het voor de veiligheid.

Nu nog ben ik hem altijd kwijt in de supermarkt bijv, maar hij weet op deze leeftijd wel thuis te komen.

En mijn 2 andere kinderen hebben geen tuigje, mijn 3 jarige blijft altijd netjes bij me en de jongste zit nu nog in de buggy. Mocht hij ook een wegloper worden, gaat ook hij in een tuigje, niets zieligs aan.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Aangezien TS inmiddels een oplossing heeft gevonden lijkt het me tijd voor een slotje.

Deel Deze Pagina