Het lijkt me handig en veilig, ook echt niet zielig voor het kind ofzo.. Maar vind het er ook wel weer een beetje gek uitzien, dus zou het zelf denk ik niet zo heel snel gebruiken..
@ Happyglow & TinaT: Dank! EDIT: Happyglow: ik bedoel eigenlijk een polsbandje die ook met de andere kant aan mijn pols of de buggy vast kan ofzo.
Ik heb het wel gebruikt, hij liep anders echt weg; dat is pas zielig (een kindje huilend om z'n moeder). Handje vast houden deed ie echt niet. Inmiddels blijft hij bij me en gebruiken we m allang niet meer. Vandaag zag ik iemand met een tuigje die ook nog eens heel boos deed steeds terwijl ik het kindje helemaal niet zag trekken of proberen weg te lopen; dat vond ik wel twijfelachtig. Alsof ze wilde laten zien dat hij eigenlijk heel vervelend is en daarom vast zat. Maar ik ken het kindje niet, misschien was ie anders wel weggelopen....
Nah zielig vind ik het niet trouwens, ze zitten eigenlijk overal in een tuigje (wagen, buggy, fiets stoeltje etc.) Maar ik vind het er zoals ik al zei wel erg grappig uitzien! Net een hondje inderdaad.. maar nu mijn zoontje loopt als een pro, en naar zijn idee te groot is om in de wagen te blijven zitten vind ik het wel een prima idee na jullie reacties het is dan ook echt alleen voor in de drukke stad en natuurlijk niet voor het buitenspelen..
Zielig niet, als je het handje van je kind vast hebt is het toch ook niet zielig? Hier het geluk dat ze luistert als ik zeg dat ze me vast moet houden/bij me moet blijven en dat ze weet wat de stoep en straat is. Oversteken doet ze echt al heel netjes! De wegloop periode was gelukkig kort. En dat het geen gezicht is... Boeiend zeg. Het is ook niet bedoeld voor een modeshow ofzo
waarom is dat zielig. ik neem juist aan dat die ouders dat met een reden doen en voor de veiligheid van de kinderen.
Knuffeltuigje | Kindertuigje.nl ik vind deze er wel heel leuk uitzien eigenlijk..zit er ook over te denken voor onze jongste. Die is ook in een tel verdwenen..
Ik vind er niks zieligs aan. Een kind dat in het water valt of onder een auto komt dat is pas zielig. Als je het op deze manier kunt voorkomen zou ik dat zeker doen!!
Ah, daar is ons aapje. Wat een geld trouwens, ik heb die van mij voor iets van 7 dollar op ebay gekocht
Handig als je kindje goed zelf kan lopen maar steeds wegloopt! Mocht onze zoon later steeds weglopen dan komt er zeker een tuigje en helemaal als er nog een kindje in de wagen ligt.
oh jara... serieus... ik was gewoon jou avater van mijn beeldscherm aan t vegen... whahahahahaha... maar ff on-topic. Ik heb ooit 1x heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden iemand met een tuigje zien lopen op schiphol.. verder nooit.. ik weet nog niet hoe ik erover denk.. voor sommige kinderen is t idd wel handig.. maar t ziet er zo hondjes-aan-de-lijn-achtig uit....
zie mezelf al lopen.. hond aan de lijn in de ene hand.. dochter aan de lijn in de andere hand.. misschien ook maar 2 poepzakjes meenemen ipv 1 :') oh sorry.. heb even een ik vind mezelf erg grappig bui.. maar snap serieus wel dat t voor sommige kinderen gewoon een uitkomst is.
Prima uitvinding. Ik heb het zelf nooit hoeven gebruiken, maar ik kan het mij voorstellen dat het echt een uitkomst is voor sommige ouders. Een buggy of tuigje, ik zie geen verschil.
Lijkt me handig eigenlijk. En ik vind handje vasthouden altijd zo onhandig, mama lang, dochter klein dus ik kan krom lopen, en met een arm in de lucht lijkt me voor een kleine ook niet de hele tijd fijn eerlijk gezegd. Mijn dochter luistert nu nog prima, en wacht altijd maar als ze gaat peuterpuberen betwijfel ik dat haha
Ik vind het er niet leuk uitzien maar die mensen gaan er niet voor hun lol mee lopen. Op school heeft een moeder er ook één voor haar peutertje maar dat kind is een aantal maanden terug bijna door een auto geschept.Is ook een echte wegloper en is er in ene keer vandoor en kijkt echt niet links of rechts wanneer die oversteekt.