Meningen over Aerosleep gevraagd

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ludora, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb er ook 2, kreeg ik bij het kamertje (van iemand van marktplaats overgekocht). Zelf nog 2 hoezen erbij gekocht en misschien koop ik er nog eentje bij. Ze ligt pas sinds 2 dagen in haar ledikant met aerosleep dus echte ervaringen heb ik nog niet, maar het blijft wel prettig droog als ze spuugt dus dat vind ik alvast een groot pluspunt.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook een aerosleep dekje. Onze dochter kwam op een gewoon matras altijd zweterig uit bed (ze had een helmpje en we kleedde haar erg luchtig) en met de aerosleep niet omdat de lucht gewoon beter circuleert en de warmte makkelijker weg kan.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    #63 jewe, 29 feb 2012
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
    Een molton is niet waterdicht en ligt regelrecht op het matras en vocht wordt opgenomen door de molton die in contact ligt met het matras. vroeger werd er een moltonzeiltje op het bedje gelegd wat het vocht moest opvangen en waar het op bleef liggen. Tegenwoordig wordt dat niet meer gedaan omdat het niet ademd en gebruik je een hydrofiel onder het hoofdje wat nog wat tegen houd maar lang niet alles. Een molton moet ademen vandaar dat hij nooit water en vocht dicht kan zijn. Het beschermt je matras voor een groot gedeelte maar niet 100% en dan maakt het echt niks uit hoe duur of goedkoop je molton is.

4. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    Ik zou zeggen kopen!! wij hadden geen aerosleep matras naar de topper ervan . mijn kleine sliep al heel vroeg op zijn buik en wat ik vreselijk vond hij sliep dus letterlijk met zijn gezicht in het matras.. heb nachten geen oog dicht gedaan vreselijk , dus maar een earosleep topmatrasje aangeschaft op mp sindsdien sliep ik weer met een gerust gevoel. en ik zou zeggen probeer het zelf het is echt een verschil of je in je matras moet ademen of in het earsosleep topper daar kon je dus echt door heen ademen.. nu bij de 2e koop ik hem weer voor het geval het weer een buikslapertje word (met gezicht in matras ) en gewoon op mp kijken ofzo voor 30 , 40 euro heb je zorgeloze nachten.

groetjes

5. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ook wij hebben hier een aerosleep, matras en topmatrasje.
    Heb er geen spijt van, geeft mij een gerust gevoel.
    En voordeel dat je matrasje schoon blijft :)

Enige nadeel vind ik dat die gaatjeshoesjes een iets minder warme en gezellige uitstraling hebben dan een lekker zacht hoeslakentje, maar ach als dat alles is.

Ik zou het zeker weer doen als ik weer zou moeten kiezen!

6. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen het ventilerende vermogen is voor mij reden geweest om hem wél te kopen. Een matras kan zo broeien. Ook in de maxicosi heb ik een inleg. Een nat ruggetje is niet fijn.

7. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier ook een aerosleep topmatras en overtrek. Heb ik absoluut geen spijt van en heb altijd rustig kunnen slapen en niet lopen tobben of dat wel allemaal goed ging snachts. Ik las hier en daar wat over warmwaterkruiken, maar deze worden idd afgeraden in combinatie met de aerosleep. Wij hebben een elektrische kruik en die bevalt super. Je hangt hem in het stopcontact en binnen 2 min heerlijk warm!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben hem ook, de eerste maanden leek het me best onzinnig maar toch gebruikt. Toen mijn dochter een maand of 5 was ging ze ineens op haar buik rollen maar niet terug. Ze probeerde haar hoofd omhoog te houden en als dat niet meer lukte viel ze recht op haar gezicht naar beneden en bleef dan zo liggen. Ik heb haar ooit zo in de box gevonden (ik was gewoon dezelfde kamer aan het dweilen en had het niet meteen door:() ze had ook gespuugd en ze lag dus gewoon met haar neus en mond in een plas spuug. Toen ik haar oppakte was ze echt helemaal van streek en ik kon zien dat ze spuug ingeademd had. Ik ben toen heel erg geschrokken en heb een tijdje echt heel slecht geslapen omdat ik gewoon een soort lag te waken elke nacht. Door de aerosleep heb ik soms nog net een klein beetje een oog kunnen doen. En of het realistisch was of niet daardoor is hij voor mij het geld echt wel waard geweest.
    Mijn dochter is inmiddels 1 jaar oud en de Aerosleep wordt al een aantal maanden niet gebruikt, het is lastiger om haar matrasje schoon te houden zonder. (daar is ie mss een beetje duur voor maar goed)

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou ik heb em toch gekocht!! Ben er erg blij mee en t voelt toch als opluchting.

Zag op marktplaats een topdek met 2 hoeslakens. Heb ze voor 43 euro gekocht. Gister ontvangen, ziet er als nieuw uit!! Gelukkig!!

Ik denk sowieso na iedereen te hebben gehoord, baat het niet schaat het niet. En voor dit bedrag kan ik vindt ik niet een nacht minder om slapen.

Deel Deze Pagina