Hallo dames! Ik zou graag jullie mening willen over de naam Marc/Mark. Te oudbollig?? Te saai? Of gewoon klassiek en mooi?!
Mark niks mis mee hoor. Nog steeds een normale naam, niets oudbolligs aan en ook niet super populair. Ik vind met een k net wat leuker.
Ik vind het een leuke naam. Niet bijzonder verder. Ik heb er geen speciale associatie bij in de zin van oubollig of juist klassiek. Gewoon: een naam. Dus in die zin zou je het misschien 'saai' kunnen noemen. Maar persoonlijk heb ik dan weer geen bezwaar tegen 'saaie' namen, haha.
Dit. Mijn neefje heet Marc en moet altijd uitleggen dat het met een C is. Mijn ouders zetten het na al die jaren nog verkeerd op zijn verjaardagskaart.
Ik vind het een prima naam, echter verbaas ik me er altijd over hoeveel mensen deze naam niet goed uit kunnen spreken (Marruk). Daarom zou ik er nooit voor kiezen, zou ik niet leuk vinden.
Niks mis met Mark/ Marc. Ik zou alleen wel voor Mark met een K gaan anders zal je kind steeds zijn naam moeten spellen. Vind los daarvan met een K ook mooier staan.
Marc vind ik.. sorry.. te gay klinken. Doe mij maar Mark! Kort maar krachtig Beter nog: een hele andere naam hihi
Op zich niets mis mee, maar wel een tikkie gedateerd. Overigens juist wel vrij origineel onder z'n leeftijdsgenootjes juist. Met een m vibd ik leuker. Onze jongste heet trouwens Marcus, vind ik zelf wat mooier (al noemt z'n broertje m Marky ).