Eind November verwachten wij ons 2e kindje en we zijn druk doende namen te verzinnen. Onze eerste zoon heet Storm, daar waren we het destijds snel over eens en hebben we ook nooit meer over getwijfeld. We hebben nu een paar namen op ons lijstje staan, maar de "ja, dat is 'em!-ervaring" hebben we nu niet gehad. Voor een meisje hebben we nog 2 opties en voor een jongetje nu 1, maar ondanks dat we ze allemaal leuk vinden, hebben ze ook allemaal een beetje een 'nadeel' (die zal ik niet noemen, want ik wil graag jullie onbevooroordeelde meningen). Ik ben heel benieuwd wat anderen van de namen vinden, en ook waarom, dus hoor heel graag reacties! Voor een jongetje hebben we nu naam Bodhi. Voor een meisje hebben we de namen Indra of Ivy. Graag jullie reactie!
Bodhi vindt ik een mooie naam en ook goed bij Storm passen. Indra vind ik ook heel mooi en ook prima bij Storm passen. Ivy vind ik niet af klinken ,en vind ik minder bij Storm passen. succes
Bodhi doet me denken aan body, geen leuke naam. Indra vind ik niet mooi, ik heb er een beetje een goedkope asociatie bij. Ivy vind ik best leuk, maar Ilvy vind ik dan nog mooier.
ivy super leuke naam ook samen met storm ik vind dat heel goed kunnnen. stoer en kort. de andere namen vind ik minder maar smaken verschillen toch!!! succes
Bodhy leuke naam ook stoer de meiden namen vind ik zelf wat minder , maar als jullie deze namen mooi vinden zou ik zeggen doen