Julie, Julia of juliet... Mari ken ik er een aantal... Maar dat zijn allemaal mannen van 60+... Ken het niet als meisjesnaam en vind het dan ook echt niet leuk.. Vind het een oude mannennaam... Maxime vind ik echt vreselijk (sorry!) kan die naam ook niet plaatsen, vind hem niet stoer, niet vrouwelijk, niet lief... Enz.. Jade... Mwah... Suze... Mwah.... Sjors... Nee... Lily... Twijfelgevalletje.. Moet ik even aan wennen, maar niet verkeerd... Denk dat dit wel een populaire naam gaat worden... Wat vind je van Jolie?
Jolie...nee... Doet mij teveel denken aan Angelina Jolie. En daarnaast heeft mijn zoon een Hollandse naam en dat vind ik niet echt een leuke combinatie. Maar evengoed bedankt!
Julie: De uitspraak Sjulie vind ik ontzettend boers en lelijk sorry, Zjulie wel prachtig! Zie liever de originele uitspraak bij een naam. Lily: Leuk!! Maar ik vind het net te lief, Lilith of Lillian dan beter. Maxime: Hm nee, vind het een beetje mannelijk door het Max gedeelte. Juliet: Mooie naam, klassiek en tijdloos. Suze: Heel leuk! Maar wel hetzelfde als Lily, net iets te lief naar mijn smaak. Sjors: Valt voor mij qua stijl bij Maxime, mannelijk. Julia: Saaier dan Julie, te populair. Mari: Wat anderen ook zeggen, ik ken alleen oudere mannen met die naam. Mara of Mare vind ik wel leuk, Marin nog een optie?
Bedankt allemaal! Voorlopig staat Maxime en Juliet op een gedeelde eerste plaats. We gaan er nog eens even goed over nadenken.
Lily, Suze of Julia! Super leuke namen, staan ook allemaal op ons namenlijstje haha Dus misschien lichtelijk bevooroordeeld!