Ik heb Interpolis als zorgverzekering. Vrijdag ingediend en nog geen bericht maar zag het geld al op mn rekening staan.
Ik heb afgelopen jaar de kinkhoestvaccinatie ingediend voor mezelf bij Zilveren Kruis, maar kreeg niks vergoed . Desalniettemin ga ik de meningokokken vaccinatie gewoon indienen en dan zie ik het wel .
Vandaag een afspraak bij de dokter voor mijn zoon. Ga meteen de men w aankaarten want ben er toch. Benieuwd wat hij zal zeggen
Ik ben afgelopen donderdag vrijdag geweest incl beide zoontjes. Tot nu toe nergens last van Heb de rekeningen ingediend, ben benieuwd of ik wat terug krijg. Hier overigens ook nog geen kosten van de HA gehad
Mijn oudste 13 jr heeft hem maandag gehad. Hij lag in de avond al vroeg te slapen (in zijn gewone kleding) hihihi
Ja, ik dacht net ook, ik moet hem nog indienen.. maar waar heb ik m gelaten Thuis maar even zoeken.. Handen vol: boodschappentas, kind onder controle houden (duurt altijd lang bij de apotheek en er staan toch wel leuke gekleurde spullen die je best even bekijken kan als 3jarige) en de rekening vlug ergens gestopt.. herkenbaar? Overigens moet mijn dochter as maandag eigenlijk voor haar dktp.. ik heb al her en der geïnformeerd..het zou geen kwaad kunnen. Iemand hier al ervaring mee? Ik wacht nog op tel van GGD.
Hier deed ha totaal niet moeilijk over een recept voor beide kids. Hij snapte mijn zorgen en heeft om deze reden mij een recept geschreven. 8 okt liggen ze bij de apotheek als alles mee zit.
Vanochtend heeft mijn dochter het vaccin gekregen. Blij dat ze hem eindelijk heeft gehad . Verder wordt, totaal onverwacht, de vaccinatie gewoon vergoed . Ik heb Zilveren Kruis aanvullend 2 sterren.
Nee, via de website. Moet die app nog steeds downloaden, maar heb er telkens geen zin in . Maar zou het zeker indienen, krijg je toch mooi geld terug .
Wat goed! Ik heb zilveren kruis 4 sterren, dus mocht ik besluiten mijn zoontje te vaccineren, weet ik zeker dat ie vergoed wordt
Hier menzis aanvullend verzekerd dus ben benieuwd of ik t geld terug ga krijgen. Heb ze afgelopen donderdag ingediend dus zal ergens volgende week wel bericht krijgen of t vergoed wordt of niet. Hoop t wel want t is een klap geld