Meningsverschil: Baby uit handen geven...

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Vlerkje, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben het verder helemaal met je eens hoor, maar deze zin vond ik toch wel stuitend :p Mijn kind is misschien dan niet mijn bezit, maar wel mijn verantwoordelijkheid. En ZEKER niet het bezit van mijn moeder of wie dan ook. Ik neem aan dat ik toch wel een stuk meer rechten heb dan wie dan ook (naast mijn man dan).

Verder ben ik het eens met Rozemarijke dat die ophef over de pink in het mondje wat overdreven is. Dat je het niet prettig vindt, oke, maar om daar nou echt compleet overstuur van te raken? Het heeft echt geen zin om je kind voor iedere bacterie te behoeden. Dat zou zelfs ongezond zijn.

2. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hallo meiden,

Zelf heb ik er nooit problemen mee gehad dan mijn ouders, schoonouders of naaste familie onze mannetjes hebben vast gehouden net na de geboorte.
    Zelf vind ik het niet erg als ze de kleine even vast willen houden.

Liefs

3. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Als Sam wakker was mochten vanzelfsprekend mijn ouders/schoonouders haar vasthouden, maar zolang ze rustig sliep bleef ze liggen waar ze lag.

Ik houd er persoonlijk zelf niet van haar uit bed te plukken. Mijn ouders en schoonouders maakte er geen enkel probleem van en hadden er alle begrip voor.

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Het is ontzettend jammer als mensen hier geen begrip voor hebben, maar ik weet zeker dat jij je daar in je kraamweek niet druk om maakt. Het enige wat telt is dan je kindje en jij bepaald de regels.....

Geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina