Meningsverschil met gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Panter, 17 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.470
    2.304
    113
    maar gewoon naar een creche brengen, is dat geen optie?
    Ik zou toch absoluut niet hier je werk voor opzeggen!
    o ik zie nu dat je het over naar school brengen hebt? maar dat gaat pas in 2021 beginnen toch? OF bedoel je psz? want die zou je kunnen opzeggen als je een creche hebt.
    en je man gaan inschakelen!
    want zou van de zotte zijn dat jij nu je baan zou moeten stoppen (tenzij je dat wil natuurlijk), terwijl je man ook gewoon kan bijspringen.
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn man werkt van 6 tot 16u en moet een uur rijden naar z'n werk. Dus die kan ik niet inschakelen.
    En de crèches hier vangen vanaf 7.30 op. Dus dat is gewoon geen optie. Er is 1 crèche die opvangt vanaf 7u en die heeft een wachtlijst van bijna een jaar. :(

    School bedoel ik idd de peuters mee. Daar gaat ie op dinsdag en vrijdag naartoe. En 2x in de maand zal ie door gastouder gebracht en gehaald moeten worden op vrijdag.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heb vanavond een afspraak met een buurvrouw die mss de opvang wil doen. Ze moet nog even de kinder ehbo halen en dan mag ze los, dus hopelijk gaat het wat worden.
     
    Wellesnietes en tuc vinden dit leuk.
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gisteravond een heel fijn gesprek gehad met de buurvrouw. Alles doorgesproken, van verwachtingen, opvoedstijlen, mogelijkheiden.
    Andere buurvrouw, moeder van beste vriendje van m'n zoontje was daar ook bij.
    Onze buurvrouw gaat gastouder worden voor onze kindjes.
    Ze is per januari beschikbaar, gekwalificeerd en veel ervaring met opvang in het verleden. De kinderehbo is verlopen maar die gaat ze opnieuw doen. Aansluiten bij ons gob en we gaan los. Zo fijn, we kennen haar goed en zoontje is dol op haar.

    Wat een opluchting is dit zeg. Zo fijn dat zoontje weer samen met zijn beste vriend naar de opvang gaat straks. En dat het dichtbij en flexibel is.

    Ik kan weer rustig slapen, zoontje gaat straks naar een voor hem vertrouwd persoon. We hoeven geen "vreemde" uit te zoeken.
     
    Poolvos, sabagirl, Mythique en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.589
    1.209
    113
    randstad
    Zo dat klinkt super goed! Fijn zeg dat het zo kan
     
  6. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.580
    7.399
    113
    Hè, wat een goed nieuw!
    Zo zie je maar weer, als een deur sluit gaat er ergens wel een nieuwe deur open!
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.605
    6.297
    113
    Fijne oplossing zo. En lekker dichtbij ook nog!
     

Deel Deze Pagina