buikje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Indica, Nov 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Indica

Indica Lid

Nov 24, 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Hey,

Ik ben 7 weken zwanger. Ben 1.5 maand geleden ook zanger geweest maar dit is misgegaan. En ben alweer zwanger nu....
    Kan het dat ik al een buikje krijg? Ben niet bijgekomen maar pas niet meer in mijn kleren. Ze zitten echt ongemakkelijk!
    ben bij H&M een zwangerschaps broek gaan halen en die zit goed.Zou het al wel erg snel vinden.
    Iemand ervaring?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Komt veel voor hoor, je darmen zetten uit dus je buik kan ook wat dikker worden. Als een positiebroek je lekkerder zit gewoon aantrekken hoor, ik had ook al snel een positiebroek aan hoor en niet zo zeer dat ik het zo graag wilde maar dat mn kleren me gewoonweg niet meer paste.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Zie trouwens mn album, ik had al echt een buikje met 6 weken en 2 dagen.

4. sim

sim Niet meer actief

je moet echt lekker aan doen waar jij je lekker in voelt. je darmen zetten inderdaad in het begin uit, er gebeurd natuurlijk al ontzettend veel in je lichaam.

geniet van je zwangerschap ;)

5. Indica

Indica Lid

Nov 24, 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Ja heb het gezien op je foto!
    Ben al blij dat ik het mij niet inbeeld!

6. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Ik had ook al heel snel een buikje... zie mijn album. Ben wel stevig maar had nooit een buik.. opeens een buikje en alles ging hangen! Maar ik was er toen al ontzettend trots op :D

7. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    klopt hoor, ik had ook al snel dat mijn darmen de kluts kwijt waren en bol werden dus het is helemaal normaal....je ziet geen buiken die er niet zijn : )

8. snoetje

snoetje Lid

Aug 31, 2006
    40
    0
    0
    gastouder
    noordoostpolder
    Ik heb ook al een buikje, ook al heel snel deze keer.Ik heb vanmorgen een zwangerschapsbroek gekocht en die zit heerlijk. Hoef ik niet meer mijn buik zo in te houden omdat de broek knelt.Daar kreeg ik echt buikpijn van.Buikje valt nu mooi in deze broek.

Groetjes Snoetje

9. Sijke

Sijke Bekend lid

ik heb ook al een zwangerschapsbroek en panty's gekocht omdat ik uit mijn gewone kleding begon te groeien. Volgens mijn verloskundige is het nog niet aan de baby te wijten, maar hou je meer vocht vast en ontspannen/verslappen je spieren wat, vandaar dus dat uitdijen. In kilo's is het bij mij nog niet veel meer, maar dus wel in omvang.

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    hoi hoi,

mss beetje bijdehandte vraag maar bedoel je dat je 1,5 mnd geleden je miskraam hebt gehad? en ben je daarna niet meer ongie geworden?

enne tja je darmen zijn van slag hè. hormonen dan krijg je dat!

gr saskia

11. Indica

Indica Lid

Nov 24, 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen

Hey,

Ik ben idd niet meer ongi geworden.Op een gegeven moment dacht ik "ze zijn op komst "omdat ik wat rugpijn kreeg en gevoelige borsten. Maar niks hoor.Geen duivels.
    Bloed laten nemen en ik was alweer zwanger!

12. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hoi Indica,
    Hoe zit het dan eigenlijk met dat HcG hormoon?
    Hoe weten ze dat dat niet van de vorige zwangerschap is. Heb namelijk weleens gehoord dat het weken in je bloed kan blijven zitten na een miskraam.
    Ik zeg dit niet om je ongerust te maken hoor, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat zit.
    Groetjes,
    Linda

13. Indica

Indica Lid

Nov 24, 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Hey,
    Ik heb een curretage gehad nadien. Dan verdwijnt het hCG snel hoor.
    Had daar wel last van,mood-swings,opvliegers.Was percies in de menopauze!
    Wat hormonen met een mens kunnen doen!
    En heb al 2 echo's gehad.Dus er is zeker een vruchtje.Binnen 2 weken mag ik terug naar de gynae voor een nieuwe echo.

grtjz Indica

Share This Page