Meningsverschil

Discussion in 'De lounge' started by smarlicia, Sep 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Laat hem ook eens een voorbeeld zien van hoe je het zou willen. Wat ook nog een optie is, is witte inkt, ik vind dit persoonlijk heel erg mooi op de pols. Mijn mening: het is jouw lichaam dus jouw keuze, het is niet dat het op je voorhoofd ofzo staat met 18 sterren.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn man is ook geen fan van tattoos maar hij hoeft mij niet te verbieden er één te zetten. Doet hij ook niet hoor, ik heb er twee en daarmee heb ik ook wel rekening gehouden met wat hij vindt (ik zal niet snel een complete sleeve zetten bijvoorbeeld.) maar het is mijn lijf en dus mijn keuze. In jouw situatie had ik dus lekker dat hartje gezet.
    Waarom wordt je man zo boos als je een tattoo zet?

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Samen 1 tot op zekere hoogte, ik ben nog altijd mijn eigen individu.
    Net als ik naast mama ook nog steeds een vrouw ben.

Ja ik ben dan zo'n vrouw die een afspraak maakt bij een tatoo shop en het dan meld dat ik een tatoo ga zetten.
    Of naar de kapper ga en terug komt met kort haar of donker haar terwijl ik normaal blond ben tja tis mijn haar.

Hij hoeft er niet mee te lopen ik wel.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als je zeker weet dat je het wil en je hebt serieus na gedacht over het ontwerp vind ik dat je het gewoon moet doen. Al is het alleen maar om een statement te maken dat jij ook nog een individu bent met emoties en wensen.
    Ik word altijd heel opstandig als mensen elkaar dingen gaan verbieden, je bent niet elkaars eigendom, je bent je eigen ik. Straks gaat hij ook nog bepalen hoe je je haar moet dragen en welke kleding je aan moet.
    Ik heb een keer een vriendje gehad die tegen mij zei dat ik m'n haar niet mocht verven, mocht geen zwart aan, mocht mijn favoriete muziek niet luisteren, nou, die was gauw weg! Tegen mijn huidige vriend meteen gezegd: ik doe wat ik wil, take it or leave it. En natuurlijk probeer ik wel rekening te houden met zijn gevoelens, maar tot op zekere hoogte en dat vindt hij juist zo gaaf aan mij ;).

Share This Page