Heroes-kenners: welke aflevering ongeveer?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Chantico, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dag Heroes-kenners! Ik heb een tijd geleden een aantal afleveringen Heroes gekeken en wil nu weer verder kijken. Maar waar moet ik ongeveer beginnen?

Eén van de laatste dingen die ik gezien heb is volgens mij een aflevering waarin die japanse (?) jongen die in de tijd kan reizen naar een groot kantoor van een belangrijke figuur ging, om daar een zwaard (?) te vinden.
    Ook herinner ik me nog iets van een gevecht bij een high school, iets met een klok en een val van een muur en een man die andermans speciale krachten over kon nemen. Maar volgens mij heb ik daarna nog wel een aantal afleveringen gezien.

Het is niet erg als ik een paar afleveringen kijk die ik al eerder gezien heb, ik ben genoeg vergeten om wel weer een opfrisser te kunnen gebruiken :D Maar ik zou graag weten of iemand enig idee heeft tot waar ik ongeveer ben gekomen. Dan lees ik van de eerdere afleveringen de synopsis (staat vast wel op IMDB), en haak ik hopelijk weer leuk in.

Alvast dank voor wie me kan helpen!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat is seizoen 2 maar geloof aflevering 3.

Weet t niet 100% zeker maar wel dat t seizoen 2 is.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dat zou wel eens kunnen ja, ik heb het gevoel dat ik een seizoensfinale heb gekeken en nog ietsje daarna. Dank!

Share This Page