Ook wij schrokken er net van toen we het op teletekst zagen. vond het altijd mooi dat hij zo oprecht overkwam op tv
Ik schrok er ook van eerlijk gezegd. Zette de tv aan zie ik de foto van Buch met zijn jaartal en 2014 eronder ik dacht huh is hij dood.....?!?! Wist helemaal geeneens dat hij überhaupt ziek was. Heel erg jammer maakte goede programma's. Vond het altijd zo'n fijne gewone man niks geen capsones.
Schrok ook toen ik het las. Vond het eerst niet zo'n leuke man maar sinds 'Buch in de bajes' heeft hij bij mij veel sympathie gewekt. Vond het echt een goed programma met goede interviews van de gevangenen. Hij kon ze heel goed in hun waarde laten, heel knap.
Ik had bij het lezen van dit nieuws eigenlijk zoiets: is hij wel dood? Het is zo plotseling en ik weet dat vanwege die overval in zijn huis laatst (en daarvoor ook al een keer overvallen) dat hij geloof ik bedreigd werd. Het klinkt nu bijna alsof hij in een getuigenbeschermingsprogramma is opgenomen, ook omdat er geen crematie of begrafenis zal zijn. Hoe dan ook vreselijk, veel te jong.
helemaal mee eens. Ik vond het echt een stoere man, die mooie programmas maakte. Ik wist niet dat hij ziek was. Sneu voor zijn vrouw.
Ik schrok er ook van, hij heeft niet zo heel lang geleden nog een interview gegeven bij hem thuis. Ik dacht ook begrepen te hebben dat hij kankervrij was, al had ik er wel een bepaald onbruik gevoel bij toen. Hij noemde toen al dat hij zijn lichaam ging doneren. Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Toen ik het las van Menno, zat ik een oude aflevering van Buch in de bajes terug te kijken...Ik schrok er echt van, heb met veel plezier naar zijn programma's te kijken. Moest ook gelijk denken aan de aflevering van "Van der Vorst ziet sterren", waar hij aan meedeed. Dat is het programma wat jij bedoeld LieseLeentje? R.I.P. Menno...
Hij kon altijd gewoon alles vragen, in de programma's die hij maakte. Dat kon die goed, keek er graag naar
Ik vond seks voor de Buch het leukste van alles 😄 Vreselijk dat hij overleden is. Dit had ik niet verwacht. Jammer ook voor de tv want zoals ik al zei vond ik zijn programmas goed. Ook buch in de bajes.
Idd heel erg onwerkelijk.. Kwam ook als een shock voor mij. Ik heb hem mogen ontmoeten en vond het een hele sympathieke en aardige man... R.I.P
Ook ik schrok van het push berichtje op mijn telefoon. Huh?! Ik wist niet dat hij ziek was Vond het een interessante man met interessante programma's. RIP!