Hoorde vanmorgen op de radio dat bekent was dat de kanker terug was. Hij wist dat hij zou sterven en naast opnames voor zijn programma kwam hij daarnaast ook niet keer bij bijv RTL boulevard of andere interview tv. Hij wilde zijn kostbare tijd besteden aan familie en vrienden. Hij had de kanker 2x overwonnen. Dat het niet bekent was wilde hij ook zo.
Las het vanmorgen, erg geschrokken. Was niet op de hoogte van zijn ziektd geschiedenis. Keek gfaag naar buch in de bajes. R.i.p.
hij heeft nog wel een interview gegeven in janauri of april hoor, was voor dat de laatste buch in bajes programma was uitgezonden ik heb dat nog onthouden omdat ik toen volgens mij al zwanger was, en hij wou ook graag een keer een versie uitzenden over tbs klinieken,
Dat klopt, maar ik denk dat ze bedoeld, dat nadat de kanker opnieuw terug kwam, hij dat niet meer wilde. (dus na zijn interview door Peter vd Vorst, wie ik overigens echt slecht vind interviewen) Hij had natuurlijk bij Late Night of Boulevard of Shownieuws kunnen gaan zitten maar hij heeft er voor gekozen om dat niet te doen.