Wij zijn tot nog toe bij deze namen uitgekomen. Maar nu moeten we dus nog kiezen. Welke zouden jullie kiezen? Of hebben jullie nog andere ideeen?
Oh, ik weet nog een heleboel andere mooie meisjesnamen. Meisjesnamen zijn nu eenmaal veel makkelijker te kiezen dan jongensnamen, vinden wij. Maar even op jouw keuzes gericht: Mijn top 3 is: 1. Sanne 2. Karlijn (Alhoewel ik het dan met een C geschreven zou hebben, dus Carlijn) 3. Nova Succes ermee!
Ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker te verzinnen dan jongensnamen. Had er al superveel verzonnen die mijn vriend ook leuk vond, maar het wordt toch een jongetje, hihi! En ontopic: ik vind van de door jullie gekozen namen Nova echt superleuk! Sanne is ook wel leuk, maar komt zoooo vaak voor. En de rest vind ik niks.
Nou kom maar op met jullie meisjesnamen. We hebben nog niets gekozen dus alle opties staan open. En meisjesnaam is helemaal niet makkelijker! Jongensnaam is al weken bekend.
oke ,dan krijg je een lijstje... hoewel ik Karlijn echt super vindt. Kiana. Aura. Hanneke. Belle. Brina. Britt. Kalena. Evy. Ewa. Lucia. Lucienne Floor. lika. Zita. Tiana. Macy. Moira(vindt ik ook heel erg mooi) Sundra. Solange. Rojandra. Diana. Lia. Doortje. Pascalle. nou...hier heb je wat te lezen . mijn dochtertje had laatst een lijstje gemaakt met een vrindinnetje hoe haar kindjes later moeten gaan heten. ik ben zo brutaal geweest het lijstje even van haar over te typen groetjes diana
Nova! Super! Maar ik vind Gaia ook super haha. Ik zou trouwens de naam 'Ewa' niet kiezen Diana of iemand anders omdat Marokkanen zoiets gebruiken als stopwoordje
Meen je dat nu? oke Ewa wordt geschrapt. wist ik niet,mijn dochter heeft een meisje uit polen op school zitten die zo heet. en ik vond het wel leuk klinken.. maarruhh................Ewa ............nee geen kindje naar een stopwoordje noemen. groetjes Diana
Oei eigenlijk allemaal wel erg mooie namen. Vind alleen Gaia niet zo. Nova en Stella zijn m'n favorieten. Succes
Ik vind Gaia de minste van het rijtje. Stella en Sanne vind ik het mooist. Ik heb op Sanne gestemd omdat ikzelf Stelle mooier vind dan Stella. Misschien ook een idee...?
ja ,ik weet het en dan is ze nog maar 10 jaar oud! die is van plan mij een hele kinderschaar te geven geloof ik maar dan wel alleen meisjes hoor(jongens doen toch niets anders dan pesten mam) jippie,ik ben super oma in verschiet groetjes diana