ik vroeg me af welke ovulatietesten jullie gebruiken en wat jullie ervan vinden? ik wil deze graag volgende maand gaan gebruiken maar weet niet welke.. en hoeveel zitten er in een pakje en wat is de prijs? alvast bedankt!
hoi! ik ben er deze maand ook mee begonnen en heb ze bij babyboom.nl besteld heel erg goedkoop en werken goed! grtjs
Ik gebruik de CB digitaal. Er zitten 7 in een pakje en het kost 32,95. De digitale versie is maar een paar euro duurder dan de niet-digitale van CB, en ik vind deze gemakkelijker af te lezen. (rondje = geen ovulatie gedetecteerd, smiley = wel gedetecteerd)
Ik heb er 26 van sensitest (kreeg er 2 gratis) voor nog geen 12 euro. Wat ik ervan vind weet ik nog niet, ga zondag pas beginnen
Heb hier eerst CB digitaal geprobeerd, zodat ik de LH piek makkelijk kon herkennen en daarna op goedkopere Sensitest overgestapt, ben er net zo tevreden over. Allebei goed.
Ik gebruik nu de digi van Clearblue, werkt erg handig. Ik heb de teststaafjes van Persona er ook bij besteld. Die zou je ook in de digitale kunnen gebruiken. Er zijn namelijk geen aparte teststaafjes voor in de Clearblue. Ik heb het besteld bij I-drogist. Was een goedkoper dan in de winkel,zelfs met de verzendkosten erbij. Dat mijn positieve ovulatietest uitblijft, heeft niets te maken met de testen naar mijn idee. Het cervixslijm is ook nog niet gesignaleerd...
wow die zijn best wel duur van CB! maar je moet er wat voor over hebben! en die sensitest? waar kan je die halen? ik denk dat ik gewoon beide ga halen en kijken welke het beste bevalt! super bedankt voor de SNELLE! reacties. liefs
senitest, werken goed en snel! Die van het kruidvat zijn geloof ik minder goed, die geven heel vaak positief aan, terwijl dat niet zo is. Succes, Kaat
Ik had de midstream gekocht, maar omdat het me niet lukt om goed te richten op het stripje ving ik mijn urine wel op. Bij de sensitest kreeg ik ook 5 zw-testen. Succes met het vinden van je ei, Kaat
Ik heb eerst van Matcare gebruikt en nu heb ik van sensitest. Gewoon die meest eenvoudige testen. Ze zien er een beetje raar uit maar volgens mij betaal je bij die duurdere alleen maar meer vanwege de plastic behuizing die er omheen zit. Ik vond wel dat die van matcare er iets degelijker/betrouwbaarder uitzagen dan die van sensitest maar het werkt allebei.
Ik heb dipstick besteld, volgens mij 12 voor nog geen 15 euro inclusief verzendkosten. Gewoon in een potje of bekertje plassen en dan die test voor 5 seconden in je urine doen. Ik heb een foto gemaakt van mijn serie, deze staat in mijn album.
ik heb gister uitgebreid op sensitest gekeken en heb besloten dat ik die ga halen. wat ik me afvroeg, er stond bij de informatie dat je het beste tussen 10.00 en 16.00 kunt testen. ik werk in een winkel ( fulltime) en ben dan dus aan het werk... hoe doen jullie dat?
ik heb 1x de digitale van CB gehad, vond ik wel handig, daarna de niet digitale van CB uiteindelijk gebruik ik nu al 2 maanden de ovulatietesten MatCare, gewoon omdat ze ook even wat goedkoper zijn dan die van ClearBleu. En ik vind ze van MatCare erg goed, werken snel en duidelijk af te lezen
Waar heb je dat gelezen dan? Ik zie dit staan op de site van sensitest bij de dipstick ovutest: Je kan dus gewoon testen wanneer je thuis bent. Zolang je maar niet met ochtendurine test en elke dag op hetzelfde tijdstip, dan zit het wel goed.