Hallo Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar bezig om spontaan zwanger te raken maar helaas dat wilde niet lukken dus dan maar naar de ha en door gestuurd naar de gyn .Daar alle onderzoeken gehad die nodig waren om te kijken waar het probleem zat .Maar er blijkt met ons beide niks mis te zijn maar toch wil het niet lukken om zwanger te raken . Normaal zou de gyn hebben gezegd probeer het nog maar even maar gezien mijn leeftijd 41 jr gaan we nu beginnen met de IUI behandeling in de hoop dat het nu wel gaat lukken . Zaterdag ga ik beginnen met het prikken van de hormonen daar zie ik wel een beetje tegen op . En mijn eerste echo staat gepland op 6 nov om te kijken hoe de follikels groeien .
Ik moet eerst prikken met fostimon en daarna 1 keer met pregnyl maar merkte vandaag dat ik alleen de ampullen heb voor de laatste en geen injectiespuit en naalden donderdag bij de echo maar even vragen hoe en wat . Ik kan het ook laten doen bij de spoedeisende hulp misschien dat daarom er verder niks bij zit .
Wij zijn ook al 3 jaar en 4 mnd bezig en ga morgen weer beginnen met spuiten voor iui nmr 4. Het hele iui proces valt alles mee hoor vind ik. Je leeft alleen volgens een agenda maar verder valt het me mee ook de hormonen vallen me niet heel zwaar, ik heb eerst tabletten gebruikt en ga nu voor de teeede x spuiten. Ik wens je veel succes hopelijk snel zwanger.
Hoihoi Het is inderdaad alles noteren in je agenda en bijhouden want dat komt nog al precies maar ja dat hebben we er graag voor over . Morgen mogen we beginnen met prikken en ik hoop dat ik niet al te veel last krijg van bijwerkings . En hopelijk snel zwanger maar ik hou ook in mijn achterhoofd dat het een poosje kan duren maar we blijven positief en hebben alle vertrouwen ! Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte met het traject en hopelijk kunnen we straks allemaal melden dat we in blijde verwachting zijn !!
Hallo meiden Ook wij zitten in het iui traject...we zijn nu inmiddels bijna 4 jaar onderweg na een pauze van 1.5jaar daarvoor behandeling gehad in hardenberg nu in zwolle waar ze ons echt fantastisch steunen top team! ik lig nu op de klok te kijken tot het 23.30u is dan mag ik de ovitrelle gaan spuuten want ik had vandaag een mooi eitje van 18mm dusz er word dinsdag geinsimineerd allemaal weer erg spannend!!! Ik hoop dat we allen hier heel snel zwanger mogen zijn. Zet em op he!! Liefsss Xxxx
Hallo Heb nu 2x geprikt de eerste keer lukte het zelf niet dus heeft mijn vriend het gedaan maar gister heb ik het zelf gedaan en het valt reuze mee . En de bijwerkings vallen op zich ook wel mee . Donderdag voor de eerste echo ben heel benieuwd hoe groot ze zijn en er nog een tweede echo komt of dat ik meteen al pregnyl kan gaan spuiten en dat zou dat beteken dat de inseminatie evt in het weekend valt ..wij vroegen ons af of ze dan ook doen maar ja je er natuurlijk niks aan doen dat de eisprong in het weekend valt .
Hoi Het prikken is inderdaad spannend maar als je het 1maal hebt gedaan valt het reuze mee... ik ben zelf 3 weken bezig geweest met het spuiten om het eitje 18mm te krijgen en ik weet niet hoe groot je eitje was de laatste echo? Wil je niet ontmoedigen maar het kan....soms best lang duren voordat het eitje door groeit...vrijdag was het bij mij nog maar 12mm en gisteren dus 18mm het kan dus ook heel snel gaan. inderdaad in de weekenden insemineren ze gewoon dan is je eisprong en zal moeten gebeuren
Bij mij insemineerden ze alleen op zaterdag als het echt niet anders kon en op zondag helemaal niet. Dat verschilt dus echt per ziekenhuis hoor. Als je het wilt weten zou ik gewoon even bellen. Succes allemaal!
Hallo Mijn eitjes groeien zonder spuiten ook wel vrij snel dus ga er van uit dat ze donderdag er al mooi uit zien . En kan dan ook meteen even vragen hoe het zit als de eisprong wel in het weekend valt er er dan gebeurt .
scheelt Decembergirl dat je eitjes zelf ook goed groeien scheelt lang wachten. succes donderdag mijn duimpjes draaien