Ovulatiebloeding of iets anders?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by nana1980, Apr 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds mijn laatste icsi, in november 2012, telkens op dag 14 van mijn cyclus en enkele dagen erna last van bloedverlies, rood slijmerig bij toiletbezoek. Dit heb ik nog nooit gehad dus ik weet niet of het een ovulatiebloeding
    kan zijn. Of zal ik toch maar de huisarts bellen? Mijn cyclus is nu trouwens heel regelmatig....

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    niemand??? Graag jullie ideeen!!!

3. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Bij mij is dit verschijnsel na mijn bevalling begonnen. Ik heb soms ietsje bruinverlies na mijn eisprong. Die is soms ook heel pijnlijk. Het is niet elke maand zo. Het is bij mij maar heel erg weinig en ook maar bij 1 toiletbezoek. Ben ermee naar de huisarts gegaan en toen moes ik het eerst aanzien. Omdat het toen aanhield, kreeg ik voor de zekerheid een uitstrijkje. Die was goed. Het is bij mij vocht wat bij de eisprong vrijkomt. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ja ik heb het ook. Het begint bij mij alleen een paar dagen voor de eisprong. Ben er ooit uitgebreid voor onderzocht. Heb verder ook een regelmatige cyclus en de bloeding was ook voorspelbaar. Meestal als de bloeding steeds op zelfde moment komt, is het een hormonale schommeling en kun je daar een beetje bloedverlies van krijgen. Niets aan te doen. Meestal is het dus niets ernstigs. Maar goed, je kunt altijd eens bij de huisarts langs als je je toch ongerust maakt.

Share This Page