Naar de gyneacoloog

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by chila, Jan 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik weet niet of het hier goed staat maar hier mijn vraag:

Omdat ik al een lange tijd niet meer ongesteld ben en het niet zeker is of ik een eisprong krijg heeft de dokter mij doorgestuurd naar de gyneacoloog om mij te onderzoeken en dan later eventueel te starten met medicijnen.

Maar mijn vraag is; wat kan ik verwachten van een onderzoek bij de gyneacoloog? De dokter wou een echo laten maken, een gewone of een inwendige? Ben best wel angstig hiervoor dus graag hoor ik jullie ervaringen!

Chila

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf niet precies te zeggen wat de gyn allemaal zal doen, maar als je een echo krijgt zal het wel een inwendige zijn. Dat zag ik eerst wat tegenop maar dat viel me echt alles mee!
    Heel veel succes bij de gyn!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoi hoi
    Dat zal een inwendige echo zijn om te kijken naar je baarmoeder en je eierstokken. Je hoeft hier niet angstig voor te zijn, het stelt niets voor. Het lijkt eng/beschamend om daar met je benen wijd te liggen, maar ze kijken alleen naar het computerscherm. Het valt echt reuze mee en het is zo voorbij.
    Hoop dat je snel terecht kunt, des te sneller kan er een eventuele behandeling gestart worden!

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ook moet je zeer waarschijnlijk (ik wel) bloed laten prikken om de waarden van je hormonen te bepalen.

5. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Stelt me toch weer iets gerust. Ben best bang voor al dat soort dingen haha, maar het is voor het goede doel. Hoop ook dat ik snel terecht kan, dan kunnen ze inderdaad snel een eventuele behandeling starten.

Share This Page