hey meiden, ik heb volgende maand een startgesprek icsi (amc), en eigenlijk weet ik niet precies wat dat inhoudt gewoon een gesprek? of meteen al de hele mik mak (bijv. prikpen ect)? ik hoor t graag! gr mounia
Startgesprek in het AMC krijg je informatie, recepten voor alle medicijnen, je moet een aantal dingen ondertekenen (voor cryo's invriezen, en een onderzoek wat ze doen met restembryo's) en er wordt een uitstrijkje gemaakt. Verder wordt er gekeken wanneer je gaat starten, en wordt je dan ingepland (als alle resultaten binnen zijn dan). Heel veel succes!
O, en je kan evt. gelijk even langs bij de verpleegkundigen voor prikinstructie, maar dat kan eigenlijk op elk tijdstip...
bij ons word de prikles idd op jezelf gedaan of je mag jezelf prikken of je partner doet het zodat je even kunt zien hoe het in zijn werk gaat
komt wel goed meid de 1e spuiten die ik moest zetten durfde ik ook niet maar toen we eenmaal bezig waren heb ik spuit 4 zelf gezet met trillende vingers en daarna nog 2 spuiten en daarna ging het vanzelf dan raak je er een beetje aan "gewend"
ja ik denk dat zeker de 1ste spuit altijd wel eng is,ik ben benieuwd hoe ik dat ga doen haha maar zal vast wel lukken ik hoor soms weleens dat meiden ook een prikpen hebben,is dat vaker zo?dat lijkt mij makkelijker?
ik heb idd ook een prikpen zet je tegen je buik knopje indrukken en dan schiet de spuit erin alleen de pregnyl moet je wel met de hand zetten maar die laat ik hubbie altijd doen, die moet precies recht en langzaam erin en ik durf mezelf niet te prikken wel met de pen maar niet zelf met de hand
o dan hoop ik ook dat ik zo'n prikpen krijg! ik denk ook dat ik me mannetje dan die ene prik maar door hem laat zetten, want langzaam en recht? haha dat word voor mij bibberen en krom.
idd dat idee had ik ook bij die spuit sommige kunnen hem ook in het zh laten zetten weet niet hoe dat bij jullie zit.. ik ben blij dat hubbie niet bang is en hem gelukkig kan zetten
dat zou ik ook niet weten, maar ik laat hem dan door me mannetje zetten (hij vind dat wel erg spannend haha).