Hallo dames, Ik ben na een eerste poging OI met Gonal-f en pregnyl ongesteld geworden op dpo 10. Op cd3 begonnen met ronde 2 Gonal-f.. inmiddels zit ik op cd 30. In de afgelopen 3 weken heb ik (na mijn menstruatie) al 2x bloedingen gehad. De eerste keer een week na de menstruatie en de tweede keer weer een week later. Ik had dinsdag wel een eitje van 14mm.. maar donderdag avond kreeg ik dus weer een bloeding. De volgende echo staat maandag gepland. Ik ben benieuwd of dat eitje er nog is. Het slijm zal sowieso wel niet dik genoeg zijn.. zou ik deze ronde dan als mislukt moeten beschouwen? Ik word er gek van dat het zo lang duurt. Spuit alweer 28 dagen Gonal-f. Bij ronde 1 mocht ik pregnyl spuiten op spuitdag 35. Groetjes
Ik heb geen idee of je het nu als mislukt moet gaan beschouwen, maar ik wil je wel ongelooflijk veel sterkte wensen. Het is zo ontzettend kut als het niet meezit. Misschien kun je het nog met de arts overleggen of er geen verdere onderzoek kan komen? Dit is natuurlijk erg vervelend voor je
Dankjewel. De arts beschouwde het niet als mislukt. Gewoon doorspuiten nu op 75eh. Zit nu op dag 32 en moet dinsdag weer voor een echo. Bloedingen kwamen waarschijnlijk door te weinig activiteit. Hopeloos word ik er soms van.