Vanmiddag HSG, zenuwen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Debbie91, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmiddag een HSG in het OLVG. Moest gisteravond voor het slapen naproxen innemen, en straks 2 uur voor de foto weer een.
    De verhalen zijn zo verschillend, maar de meeste zijn zeer vervelend.
    Probeer mezelf niet gek te maken maar ben 2 keer geopereerd aan mijn eierstokken, de kans dat het verstopt zit is wel aanwezig...
    Hoop dat de uitslag OK is... :(:(:(

2. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes! Ik heb er 2 gehad. De eerste was vreselijk en de tweede was een eitje. Heel verschillend dus!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier viel het reuze mee, helemaal geen pijn gehad bij het doorspuiten. Ik lag te wachten totdat ze zouden beginnen en toen zeiden ze dat het al klaar was! Op internet lees je vooral de minder goede ervaringen.

Succes, ik hoop dat het bij jou ook meevalt!

4. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Heel veel succes!
    Ik heb afgelopen maand een hsg gehad, ik heb gegild en gehuild van de pijn. Na afloop kon ik er gelukkig wel om lachen maar fijn was anders!

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier ook HSG gehad.
    En ja je voelt het heus maar het is goed te doen. Het moment dat je denkt aaaauuuwww, is het ook klaar! Ik heb daarna nog wel wat bloedverlies gehad maar verder nergens last meer van. De dag erna was ik gewoon aan het werk.
    En je weet waar je het voor doet!! Komt goed!!
    Succes!

6. IrisN

IrisN Niet meer actief

Heel veel succes!

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames, het zit erop.
    Heb heel veel pijn gehad ze vond het moeilijk om met het slangetje door me baarmoedermond te komen dus ze moest een hulpstuk gebruiken wat hel was, viel bijna flauw zo veel pijn. Verder heb ik het inspuiten van de vloeistof helemaal niet gevoeld.
    Baarmoeder en eileiders zagen er verder helemaal super uit! Daar doen we het dan weer voor hihi... Nu maar hopen dat we super vruchtbaar zijn deze maanden!

8. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik moet maandag,ben ook zenuwachtig.
    Hoopte op een kijkoperatie maar kon haar niet op andere gedachten krijgen:x moet het helaas ook ondergaan.
    Heb je nog tips?

Fijn dat alles goed is!

Deel Deze Pagina