Het is met middag urine ik zit op cd 27 dus nu dpo15 volgens mij uitgaande van 9 mei ei (lh) piek 8 mei nml ook positieve ovulatie test...
Wat was is geweest streepje was streepje maanstonden toch doorgezet vreselijk maar helaas of ik baal JA enorm toch door voor ivf...sorry dat ik jullie in de war heb gemaakt, ik was t ook door die test snap er niks van pfff...
Mavanmi: Sorry maar ik zag ook niets op de test... Jammer dat je maandstonden zijn doorgebroken Echt sneu! Ik had het je gegund! Hopelijk brengt IVF jullie meer geluk! Dikke knuffel!
Mavanmi wat balen zeg, sterkte! Ook met de mentale voorbereiding op IVF. Esther, ook niet leuk nieuws. Is het niet te vroeg op dag 10 testen? Wie weet is het HCG nog niet hoog genoeg..
Esther maar je bent nog vroeg hoor... Buurvrouw hoe is het met jou... Ja bedankt voor het succes wensen en zeker de mentale voorbereiding hoort er ook bij... Anoniempje hoe is het
Ja Mavanmi dat snap ik dat je mentaal moet voorbereiden, IVF is toch wel even een stap verder. Gelukkig is de kans met IVF wel meteen een heel stuk groter dus hopelijk is het in 1 x raak! Houd moed! Ik ben eindelijk zondag ongesteld geworden na 37 dagen. Stomme Utrogestan stelt mijn menstruatie veel te lang uit. Helaas, in mijn nieuwe cyclus komt mijn ovulatie zeer waarschijnlijk in het weekend uit en dan doen ze bij ons geen iui...zucht...Dus iui heeft waarschijnlijk geen zin deze maand ...Ik heb vanmorgen gevraagd of ik deze maand dan een laparoscopie kan inplannen, dan heb ik toch nog wat aan de maand. En dat kan zowaar, ik word straks gebeld voor een datum. Waarschijnlijk al volgende week. Dus dat wordt even spannend!!
he balen buurvrouw! spannende tijd ga je tegemoed succes meid!! ik vandaag getest veelste vroeg maarja 8dpo en spierwit bloed laten prikken voor progesteron (raar terwijl ik utro gebruik :S) om 4uur mag ik bellen voor de uitslag
Mavanmi: Is 10 dagen na IUI echt zo vroeg? Ik lees wel meer hier op het forum dat vrouwen positief testen op dag 10 of toch al tuurstreepje hebben. Ik helemaal geen streep, niets. Ik had nochtans ochtendurine gebruikt... Dus ik denk dat het niet gelukt zal zijn. Veel succes met de mentale voorbereiding op IVF! Het mentaal omgaan met MMM wordt zwaar onderschat, het is allemaal niet zo eenvoudig... Buurvrouw31: Geen iui in het weekend? Wat vervelend zeg! Amai dat is wel stom van je ziekenhuis. Kan je het natuurlijk proberen? Of heeft dat weinig zin bij jullie? Ik hoop dat de Utrogestan mijn cyclus niet langer maakt, want vorige cyclus duurde al 40 dagen met Menopur... anoniempje: Op dag 8 testen lijkt mij veel te vroeg, dus nog niet panikeren! Inderdaad raar dat je moet prikken voor progesteron terwijl je Utro gebruikt
@esther ja is nog vroeg paniek zit er toch niet want ga er al vanuit dat het niks is deze ronde voel ook nog geen enkel sympthoom ach we wachten nog even af
Waarvoor moest je dan progrestron prikken... Dpo 8 is idd vroeg... Anoniempje... Esther de een maakt sneller hcg aan als de ander dpo 10 is echt nog te vroeg... Hou moed meid.. Dikke knuuf voor jullie..
@mavanmi om te zien of me ei gesprongen is maar ik gebruik utrogestan (progesteron pillen) dus beetje raar heb het nog gevraagt 2x bij de receptie maar hun wisten zo niks vraag het de volgende ronde wel weer aan de echoscopiste maar aan de waarde te zien (43 zegt mij niks) is hij dus gesprongen maarja die waarde kan dus aan de utrogestan liggen ach hij is al 7 rondes gesprongen dus ga ik er vanuit dat ie dat nu ook heeft gedaan we zullen heb over een paar dagen weten
Ooh okay... Nou maar even afwachten maar als het in. De lijn der verwachtingen licht zal het toch wel he... Hoe is het met de rest..vandaag dag 2 van menopur...ik merk echt een groot verschil met de gonal-f minder overstuur maar ja het is nog maar dag 2
anoniempje1989: Moet jij ook Utrogestan nemen voor je eisprong dan? Ik enkel na mijn eisprong tot NOD Mavanmi: Ik had weinig tot geen bijwerkingen van de Menopur. Dus hopelijk blijft het bij jou ook zo!
@mavanmi ja ga er wel vanuit alle rondes is ie gesprongen dus waarom nu ineens niet @esther ja ik idd van eisprong tot nod maar gister dus progesteron moeten laten prikken de werkzame stof in utrogestan en die gebruik ik nu dus al 1,5week ongeveer dus ik duw progesteron in me lichaam en moet dat laten prikken dan is de waarde zo ie zo toch hoger?